Tommy Seebach søges
Fra : Benn Dawg

Dato : 05-10-02 11:28

Tilbage i sluthalvfjerdserne udgav Tommy Seebach en discoversion af
"Frikadellens flugt over plankeværket". Jeg har ikke kunne finde nogen
diskografi over hans samlede albums, og kan derfor heller ikke finde ud af
hvor jeg skal lede efter nummeret henne.

Håber du kan hjælpe mig. Helst med et upload, alternativt et sted hvor jeg
kan finde nummeret.

vh.
Jan

Fra : Familien Rohde

Dato : 05-10-02 14:02

Hej,

Tommy er da til at få fat på, idet han også spiller til private fester
(gjorde det godt til min brors bryllup for et par år siden). Så prøv da at
ringe til ham og spørg om nummeret er udgivet. Det er da berettiget nok når
du nu er interesseret i mandens musik.

Mvh. Søren

--
Med venlig hilsen Søren Rohde

Fra : Per Tolbøll

Dato : 05-10-02 14:44

- jeg mener at ha' hørt den en gang i radioen, så den er formentlig udgivet.
Titlen husker jeg som "Opus One", men det er som sagt meeget længe siden...

----
Mange Hilsener
/Per

Fra : Per

Dato : 05-10-02 16:12

In article <anmqe8$6og$1@sunsite.dk>, per.tolboll@kolibrinet.dk says...
> [...]
> Titlen husker jeg som "Opus One", men det er som sagt meeget længe siden...

.... og jeg kan bidrage med, at melodien hedder "Lesson one" og spilles
på forstemt klaver af Russ Conway. Jeg har dog aldrig hørt den med go'e
gamle Tommy.

Per

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 05-10-02 16:17

Benn Dawg <benn4@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:anmeki$2bj3$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> [...]
> hvor jeg skal lede efter nummeret henne.
>
> Håber du kan hjælpe mig. Helst med et upload, alternativt et sted hvor jeg

Nummerets titel er : Lesson One. Hvis jeg ikke tager helt fejl findes den på
en
LP med titlen Tommygum fra 1977 eller på Lucky Guy fra 1976. Det er
ihvertfald en af de to LP er det drejer sig om.

Mvh. Finn

Fra : Ole Damgaard

Dato : 08-10-02 14:47

> [...]

> LP med titlen Tommygum fra 1977 eller på Lucky Guy fra 1976. Det er
> ihvertfald en af de to LP er det drejer sig om.

Nej - det er på LP´en Wheels fra 1975
og den er i øvrigt osse udgivet på CD (på CMC)
mvh ole