Foto
IBM760 5420
Teil 3020
fotos uge 40 2002
Fra : Dansk

Dato : 05-10-02 11:27

fotos som kan ses på dette site.

http://www.bilka.dk/internet/bilka/bw.nsf/index

Et vikelig godt foto at puder og dyne. Giv bare jeres respons på dette foto,
men forvent ikke at jeg vil diskutere det med jer.

Med venlig hilsen - Thomas Pedersen
http://www.skeden.dk
http://www.google.com
http://www.spies.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 05-10-02 12:38

"Dansk" <Thomas@skeden.dk> skrev i en meddelelse

> Et vikelig godt foto at puder og dyne. Giv bare jeres respons på dette
foto,
> men forvent ikke at jeg vil diskutere det med jer.

Man kan vist ikke linke dybt på bilka´s hjemmeside..
Og hvorfor lægge op til en debat du ikke ønsker at deltage i...?????
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Niklas

Dato : 05-10-02 20:20

> [...]
>
> Et vikelig godt foto at puder og dyne. Giv bare jeres respons på dette foto,
> men forvent ikke at jeg vil diskutere det med jer.

Prøver du at efterligne Niels Riis Ebbesen eller hva'?

Er det ikke brud på loven om copyright?

---Reklameindslag
Se min hjemmeside med masser af dyre-fotos
som ikke skal betragtes som kunst---

Hilsen

Niklas

Fra : Dansk

Dato : 05-10-02 23:45

Neeeeeeeeeeej da, kunne aldrig falde mig ind.
Heheheheheheeee

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-10-02 00:08

Siden hvornår er det et brud på copyright at poste et link til Bilka?

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-10-02 06:40

Jeg tror nu det er dét at linket ligger lidt for "tæt" på N.E's. der
opponeres imod :))).