MS Windows
briani 27239
Kan ikke se websider ordentligt med XP- Ma~
Fra : Henrik Johansen

Dato : 05-10-02 09:15

Hej.

Jeg har et problem med at se enkelte websider
f.eks. www.bilka.dk og www.teledanmerk.dk
i bilka´s tilfælde har jeg ingen navigationsmenu" i venstre side og
teleDK´s side er helt blank.

Kan det være noget med at XP mangler java, oder wass ???

jeg har installeret MS vitual machine, uden det hat hjulpet.

HJÆLP.

VH Henrik

Fra : HJK

Dato : 05-10-02 10:34

"Henrik Johansen" <henrik@REMOVEduls.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kan det være noget med at XP mangler java, oder wass ???
>
> jeg har installeret MS vitual machine, uden det hat hjulpet.

Prøv følgende:
Kontrolpanel i startmenu.
Internet Options
Fjern flueben i JAVA SUN
mvh. Hans Jørgen

Fra : Henrik Johansen

Dato : 05-10-02 17:53

Nej desværre.....

når man trykker i venstre hjørne på fejl ikonet, kommer der en medd. om af

der er en systaksfejl på siden...

nu har jeg prøvet at DL sun java, slået den til / fra, prøver detsamme med

MS Vitual machine, og lige meget hjælper det.

Jeg ved at siderne har kunnet vises, men jeg ved ikke hvornår det er gået

galt.

HJ

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 05-10-02 18:30

Hej,

> nu har jeg prøvet at DL sun java, slået den til / fra, prøver detsamme med
>
> MS Vitual machine, og lige meget hjælper det.

Har du prøvet at genstarte efter du slog sun java fra?
Det fik webbank til at virke her

--
mvh Kasper Grevsen / Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : Henrik Johansen

Dato : 06-10-02 11:50

> Har du prøvet at genstarte efter du slog sun java fra?
> Det fik webbank til at virke her

Har prøvet = virker ikke. ØV

Jeg har fundet ud af at der er brugt Javascript på siden, og det er åbenbart
problemet !!!!!

Andre gode ideer ???

VH HJ