Asus P4B533 - Hvor stor harddisk?
Fra : jens peter

Dato : 05-10-02 09:00

   Hej

Hvor stor en harddisk kan Asus P4B533 med bios ver. 1008 se?
Har set på deres hjemmeside, men der står ikke noget om det.

Fra : David Christiansen

Dato : 05-10-02 09:30

> Hej
>
> Hvor stor en harddisk kan Asus P4B533 med bios ver. 1008 se?
> Har set på deres hjemmeside, men der står ikke noget om det.
>

> Med venlig hilsen

Hej Jens

Den kan i hvertifald køre med en 100GB da jeg selv har det.
Den kan helt sikekrt også kører med 120GB da en af mine venner har
bundkortet før P4B533, og han kører med 2 120Gb.

Mvh
David

Fra : jens peter

Dato : 05-10-02 09:42

Det er bare det at vi snart kan få diske på både 200 og 300 GB,
og det ville være ærgeligt at købe en for kun at kunne bruge
halvdelen.