Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon Ixus - copy fra Harddicc til Flash-k~
Fra : Peter Holm

Dato : 05-10-02 07:21

Hejsa,
Hvordan lægger jeg billeder fra min harddisc ind på flashkortet i mit
kamera? Copy/paste mellem c-drev og "ixus-drev" i stifinder virker ikke når
jeg har kameraet tilsluttet.
Det må da kunne gøres uden en card-reader.

mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 05-10-02 13:27

Du kan gøre det via ZoomBrowser softwaren, der fulgte med til Ixus'en. Når
den er startet åbner du kamera-vinduet (som du gør når du henter billeder).
I samme vindue er der til højre en upload-knap (til at hente plejer du nok
at bruge download).

--
Henrik Hougaard
fam.hougaard@nospam.stofanet.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 05-10-02 16:47

"Henrik Hougaard" <fam.hougaard@nospam.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
billeder).
> I samme vindue er der til højre en upload-knap (til at hente plejer du nok

OK, jeg havde helt glemt det program - jeg bruger altid bare stifinderen i
windows, altså anskuer kameraet som et "drev".
Men nu vi er ved Zoonbrowser, kan du så fortælle mig, hvordan jeg fjerner
alle de microsmå preview billeder der ligger der og irriterer. Når man vil
refreshe så skal man igennem en laaaaaang procedure med at kodekende hvert
enkelt delete, fordi den ikke kan finde billedet (altså billeder jeg har
slettet eller flyttet fra det bibliotek, som zoombrowser tror det ligger i.
Der må da være en måde at slette det hele på? Jeg hold op med at bruge
programmet fordi jeg ikke kunne slippe af med alle de previews.
Peter