MS Windows
briani 27239
Logon skærm
Fra : Britta og Poul Henri~

Dato : 05-10-02 05:33

Hvordan får jeg den irreterende skærm logon to netværk fjernet under
opstart.
Har prøvet alle de metoder der er beskrevet, lige lidt hjælper det. Og der
bliver ikke indtastet noget der så hvorfor skal den blive ved at komme hver
gang.
Bruger Windows 98.

Poul Henrik

--

poulbrit@tdcadsl.dk

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 05-10-02 06:48

Jeg mener du skal vælge microsoft family logon....

"Britta og Poul Henrik Christiansen" <poulbrit@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d9e6cca$0$18136$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Madsen

Dato : 05-10-02 14:19

Britta og Poul Henrik Christiansen skrev:

> Har prøvet alle de metoder der er beskrevet, lige lidt hjælper
> det.

Hvilke metoder har du prøvet? :)

> Og der bliver ikke indtastet noget der så hvorfor skal den
> blive ved at komme hver gang. Bruger Windows 98.

Har du også prøvet denne her:
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q152104> ?

Madsen.

Fra : Britta og Poul Henri~

Dato : 05-10-02 16:52

> Hvilke metoder har du prøvet? :)

> [...]

Jeg ved ikke hvad jeg har gjort forkert før, men nu er den væk

Tak for hjælpen begge to.

Poul Henrik

PS. er det samme måde det gøres på en maskine med Windows XP. Har sådan en
på arbejdet, og den er ikke tilsluttet nettet på nogen måde.

Fra : Madsen

Dato : 05-10-02 17:09

Britta og Poul Henrik Christiansen skrev:

> PS. er det samme måde det gøres på en maskine med Windows XP. Har
> sådan en på arbejdet, og den er ikke tilsluttet nettet på nogen
> måde.

Mon ikke det WinXP spørger dig om er passwordet til at logge dig på
selve Windows og ikke på netværket, som i Win98?

Hvis du er træt af at skulle skrive et password for at komme ind i
WinXP så se her:
<http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/automatisk_logon_i_Windows_XP.asp>

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 05-10-02 17:38

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

>Hvis du er træt af at skulle skrive et password for at komme ind i
>WinXP så se her:
><http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/automatisk_logon_i_Windows_XP.asp>

Det var da en fortrinlig url, som jeg ikke kendte. Tak!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 05-10-02 17:48

Peter Loumann skrev:

[http://www.svein.dk/]

> Det var da en fortrinlig url, som jeg ikke kendte. Tak!

Velbekom. Jeg har vist selv fået den her fra gruppen engang.
(Det var vist Knud Gert Ellentoft som smed den ud til pøblen,
engang, så vidt jeg husker. :)

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 05-10-02 19:23

> [...]

>Velbekom. Jeg har vist selv fået den her fra gruppen engang.
>(Det var vist Knud Gert Ellentoft som smed den ud til pøblen,

Det har jeg så misset dengang. Gentagelse kan være nyttig nok for os
pøbel

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Britta og Poul Henri~

Dato : 05-10-02 20:03

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:
>
> [http://www.svein.dk/]

> Det har jeg så misset dengang. Gentagelse kan være nyttig nok for os
> [...]

Endnu engang tak for hjælpen, tror jeg kan finde ud af det når engang jeg
skal på mine 5 uger arbejde igen efter de sædvanlige 10 ugers ferie.
Forøvrigt var der andre godt tips på dette links.

Poul Henrik