Html/JavaScript
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 24-02-01 21:42

Hej eksperter

Jeg har fundet et java-script på en menu som freeware.. Det virker perfekt,
bortset fra at jeg gerne
vil have at når man klikker på url'en skal siden åbnes i en bestemt frame på
siden og ikke et nyt
vindue, som html-linien:

Kan man i javascriptet skrive tilsvarende, så den åbner i en bestemt frame ?

Sådan ser udtrækket ud af javascriptet:
menu.addSubItem("TEST",
menu.addSubItem("TEST", "TEST", "http://www.test.test.htm");

Ved ikke om spørgsmålet er rigtigt placeret, men håber nogen kan hjælpe.

Mange tak.

Thomas Jørgensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 23:18

Sat, 24 Feb 2001 21:41:42 +0100, skrev "Thomas Jørgensen"
<cfp11058@vip.cybercity.dk>:

> [...]
>bortset fra at jeg gerne
>vil have at når man klikker på url'en skal siden åbnes i en bestemt frame på

Prøv at kikke på <http://www.echoecho.com/dk/tooldropdown.htm>, der er
en wizard i at lave dropdownmenuer, så du får hele den færdige kode.

Kan du ikke bruge det, så send hele scriptet eller bedre en url til
side med den, som du bruger den.

med venlig hilsen
Knud
--