Fifa 2003 demoen er ude
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 04-10-02 22:29

fin den bl.a. på www.fifa2003.ea.com

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 05-10-02 10:09

On Fri, 4 Oct 2002 23:28:33 +0200, "Christian Skau Pedersen"
<christiansp@hotmail.com> wrote:

>fin den bl.a. på www.fifa2003.ea.com

Tak for info, dog er stedet nede. Er der alternativer?

Fra : Jean

Dato : 05-10-02 10:28

Anders H. Jørgensen skrev:
> Tak for info, dog er stedet nede. Er der alternativer?

Du skal bare prøve nogle gange! Der er sat et max på downloads pr. mirror...

Jeg får dog en fejl meddelse, når jeg starter spillet:
"Bad Artist - No Cookie"

Vildt underligt!

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 05-10-02 11:30

On Fri, 4 Oct 2002 23:28:33 +0200, "Christian Skau Pedersen"
<christiansp@hotmail.com> wrote:

>fin den bl.a. på www.fifa2003.ea.com

Takker, det virker meget mere kool end de tidligere versioner.

Mangler bare lige en timecheat :)

Fra : Sunz

Dato : 05-10-02 14:11

Nogen der kan fortælle mig hvordan man afleverer, skyder, løber osv.? Det er
nemlig ændret i forhold til sidste udgave!! ;o(
-Sunz

Fra : Morten Sørensen

Dato : 05-10-02 21:23

Hvor kan man ellers få fat i denne timecheat henne.

Vedr. knapper: Så kig i mappen support, der ligger en readme fil.

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 05-10-02 17:43

Jeg smider en timecheat op i dk.binaer