3310 slukker???
Fra : sls

Dato : 04-10-02 20:44

Hej NG!!

Jeg har en 3310, som nogen gange slukker helt, under samtale: Nogen gange
går der 30 sek. i samtalen, nogen gange 2 min.
Hvad kan der være galt?? Jeg har tjekket batteripolerne, og de ser rene ud,
og det virker heller ikke som en løs forbindelse, da den ikke slukker når
jeg ryster den.

Den har software V 04.18 18-12.00 NHM-5
Vil det hjælpe at få den opdateret??
Nr. hos sonofon

Mvh sls

Fra : V-Toby

Dato : 04-10-02 22:07

Hej med dig
Ja det hjælper med en opdateret. det skulle jeg mene.

Mvh
Tobias Klint
Icq: 162025029

Fra : NKSDK

Dato : 05-10-02 21:21

En opdatering hjælper helt sikkert. Sørg for at få version 5.57 i din
telefon - den er fra juli måned i år og i den ligger ekstra funktioner,
bl.a. automatisk tastelås, billedredigeringsmenu, tidsindstilling til
dine profiler, ringetoner som sms-signal).

Når disse aktiveres, har du faktisk en Nokia 3315 (som ellers kun sælges
i Asien).

At dømme efter din nuværende software-version, er garantien på din
telefon nok udløbet, og så koster det spidsen af en jet-jager at få
telefonen opdateret hos en forhandler (...og det er ikke sikkert han
kan/vil aktivere de nye funktioner).

Find en unlocker, der kan og vil gøre det for under halvdelen af
forhandlerens pris.

Held med det

Mvh

NKSDK - unlocker i Viborg (87 25 02 32 / sivebaeks@io.dk)

http://www.kandu.dk/

Fra : Anne

Dato : 06-10-02 00:43

"NKSDK" <NKSDK.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> dine profiler, ringetoner som sms-signal).
> Når disse aktiveres, har du faktisk en Nokia 3315 (som ellers kun sælges

Æhm - jeg har lige et spørgsmål til det, du skriver dér. Min ny-indkøbte
N3310 har nemlig vers. 5.57, men jeg mener ikke at have set ringetoner som
sms-signal, ligesom billedredigeringsmenu og de andre funktioner du nævner
heller ikke snubler mig i øjnene.... SKAL jeg til en unlocker for at få de
ting aktiveret, eller kan jeg selv finde vejen?

På forhånd tak,
Anne.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 06-10-02 01:42

> heller ikke snubler mig i øjnene.... SKAL jeg til en unlocker for at få de
> ting aktiveret, eller kan jeg selv finde vejen?

Hvis du har et datakabel kan du klare det selv, men ellers kan jeg gøre det
for dig i Århus.
Se www.unlockservices.dk for at finde din lokale unlocker.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus