Jeg søger hjælp ang. en Compaq Presario 58~
Fra : Mogens Busk

Dato : 04-10-02 20:45

Hej,

Jeg søger hjælp ang. en Compaq Presario 5861 med AMD Athlon 600 processor og
128 MB ram PC100.

Vil meget gerne høre om der er nogen som ved om det kan lade sig gøre at
sætte en større processor i modellen og hvor stor?

Skal jeg også skifte strømforsyningen ud (200W) hvis jeg vil installerer et
GeForce 4 TI4200 grafikkort?

På forhånd tak

Mogens

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 04-10-02 21:47

> [...]
> Vil meget gerne høre om der er nogen som ved om det kan lade sig gøre at
> sætte en større processor i modellen og hvor stor?

Kender ikke den model men mon ikke du kan smide en større cpu i. Du kan
hente et program som hedder SiSoft Sandra på
http://www.sisoftware.co.uk/sandra med det kan du finde ud af hvor kraftig
en cpu dit bundkort understøtter.

> Skal jeg også skifte strømforsyningen ud (200W) hvis jeg vil installerer
et
> GeForce 4 TI4200 grafikkort?

Jeg ved ikke om du SKAL men jeg ville nok anbefale dig det.

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)