Så faldt roen endelig over dem.
Fra : AEK

Dato : 04-10-02 19:08

Hurra for FeliFriend mod skøre katte !

Tøsen er feberfri.
Talte med dyrlægen i formiddags - hun synes ikke, at vi skal tage
røntgenbillede af damen, medmindre der bliver kaos her igen.

Tøsen & Oscar får Felifriend på om morgenen og hen på eftermiddagen.
De går nu sammen hele tiden. De er ikke bedste venner endnu, men der er
heller ingen slåskamp - SKØNT.
Hvor jeg NYDER det i fulde drag

Jeg håber og beder til, at det fortsætter ad denne vej .

/ Anya.

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Bente Jepsen

Dato : 04-10-02 19:15

> Jeg håber og beder til, at det fortsætter ad denne vej .
>
> / Anya.

Hej Anya
Krydser fingre og håber på det bedste.

Mange hilsner
Bente

Fra : Niels Peter

Dato : 04-10-02 19:20

On Fri, 4 Oct 2002 20:07:34 +0200 "AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
> heller ingen slåskamp - SKØNT.
> Hvor jeg NYDER det i fulde drag
>
> Jeg håber og beder til, at det fortsætter ad denne vej .

Vi krydser tommelfingre og poter her også!

Niels Peter

Fra : marianne hellemose

Dato : 04-10-02 19:21

Vi krydser poter, haler og fingre for at balladen er
overstået, giv dem en nussetur

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 04-10-02 20:18

Yeps - her krydses ALT, hvad krydses kan.
Desværre ved man jo aldrig med de katte........

MEN det skal gå !

/ Anya.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 04-10-02 21:35

Hej Anya

>Jeg håber og beder til, at det
>fortsætter ad denne vej .

Jeg krydser fingrer for dig og misserne for at det fortsætter :0)-
det er aldrig sjovt når der er uvenskab imellem dem :0(

Hilsen Trine & co.

Fra : Kate

Dato : 06-10-02 10:33

> Jeg håber og beder til, at det fortsætter ad denne vej .
>
> / Anya.

Herlig læsning Anya. Håber bestemt også at det fortsætter sådan og at
de igen bliver gode venner.
Godt at høre at Felifriend virker som det skal.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : AEK

Dato : 06-10-02 17:05

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk>> Herlig læsning Anya. Håber bestemt også at
det fortsætter sådan og at
> de igen bliver gode venner.
> Godt at høre at Felifriend virker som det skal.

Hejsa !

Der er gudskelov stadig ro mellem dem.
Oscar har stadig tyk hale, hvis Tøsen er for " smart " - hvad han synes lidt
for tit.
Det vigtigste er blot, her og nu, at de ikke slås.

/ Anya. ( Som NYDER , at FeliFriend er kommet i hus ).