Killinge vaccination
Fra : Dorthe Kirstejn Jens~

Dato : 04-10-02 19:00

Hej.

Vi har en ca 4½ måned gamel "russer" som i går fik killingevaccination
nr. 2. Siden i går aftes har den været ret sløv, miaver meget, og er
ikke til at gøre tilpas. Hun vil IKKE lege og ikke spise. Virker lidt
varm. Er dette en normal reaktion på vaccinationen, er der nogen der har
haft sammen oplevelse/erfaring ?

Hilsen Dorthe

Fra : Mette Jensen

Dato : 04-10-02 21:01

Dorthe Kirstejn Jensen wrote:

Hej og velkommen!

> [...]
> ikke til at gøre tilpas. Hun vil IKKE lege og ikke spise. Virker lidt
> varm. Er dette en normal reaktion på vaccinationen, er der nogen der

Det sker tit at katte reagere på en vaccination.

Når man vaccinere sætter man jo gang i immunforsvaret

og det er helt naturligt at man ser en sådan reaktion.

Det giver udslag i sløvhed, nedsat aktivitets niveau og måske manglende
appetit.

Jeg ville vente en dags tid til to, inden jeg ville foretage mig yderligere.

Men hvis hun bliver ved med at have det skidt bør du søge dyrlæge.

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Kate

Dato : 06-10-02 10:45

Dorthe Kirstejn Jensen <dorpetra@hotmail.com> wrote in

> Er dette en normal reaktion på vaccinationen, er der nogen der har
> haft sammen oplevelse/erfaring ?

Har desværre overset denne besked så jeg håber jeres killing er sig
selv igen. Aligevel får i dog min kommentar
Jeg fik samme bekynring da Mowgli blev vaccineret for nogle uger siden.
Han blev sløv og ville ikke nusses og spiste ikke, enkelt gang forsøgte
han at kaste op, men da han ingen appetit havde, var der intet at kaste
op af. Her i gruppen forsikrede de mig at det var en helt normal
reaktion hos nogle katte og Mowgli blev da også sig selv igen efter ca.
2 døgn.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar