Kat fanget i ventilationsskakt :-(
Fra : Louise Viborg

Dato : 04-10-02 18:29

Hej alle!
På den skole jeg arbejder på, Rasmus Rask skolen i Bellinge, var der
nogle børn, forældre og lærere, der havde bemærket en kat jamrer sig et
sted fra siden forrig torsdag. Den blev sidst hørt i onsdags. Vi var
sikre på, at den var blevet fanget et sted på skolen, men ingen kunne
lokalisere hvor den var henne. Falck blev tilkaldt i tirsdags, men de
kunne ikke gøre noget, og kørte igen

Igår var der så nogen der havde hørt den i ventilationsskakten, så den
måtte jo være der. Den stakkels misser havde været der i mindst en uge
uden vådt eller tørt
To af pedellerne tog en lommelygte og en stige og kravlede derop, men
kunne ikke se den. Så blev der tilkaldt en falckmand og en
ventilationsmand, som kunne regne ud hvor den ville være. Da han skar et
hul derind til, kiggede han lige i øjnene på katten, og falckmanden
kunne løfte den ud. Den stakkels misser var helt i chock. Der blev taget
et par billeder af hende, og så blev hun kørt på dyrehospitalet. Imens
har vi sat opslag op i håb om at finde hendes ejere. Hun er en
tortie/hvid pige. Meget smuk, især når man tænker på omstændighederne.

En af vores pedeller, var meget sikker på, at jeg da godt kunne tage
hende til mig indtil / hvis ejerne blev fundet, men jeg syntes ligesom,
at jeg kunne høre Jakob sige nej, allerede der *G*

Fyns Stifttidende ringede igår og spurgte om de måtte skrive en artikel
om katten, så hold øje med den hvis I vil læse om den

Venlig hilsen
Louise Viborg ( som endelig idag har fundet en god vinterjakke uden pels
)
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : maz

Dato : 04-10-02 20:29

Hej Louise..
En sørgelig historie - det var da et held, at I ikke gav op lige med det
samme...
Jeg håber de finder et godt hjem til killingen....
maria

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-10-02 21:04

Hej Maria!
Nej, det SKULLE bare op!!
Der lå skelettet af en due dernede også Så der bliver sat net over
hullet nu, så der ikke ryger flere dyr i. Det er jo simpelthen
forfærdeligt!!

Venlig hilsen
Louise Viborg

Fra : Trine Piltoft

Dato : 04-10-02 21:37

Uha da - sikke da en historie. Godt det lykkedes at redde staklen ud.

Jeg håber da at der bliver fundet et rigtig godt hjem til den.

Mvh. Trine & co.