hjælp til: Parse error ... T_STRING ...
Fra : - n i c o -

Dato : 04-10-02 17:29

Jeg får fejlen:

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in
c:\apache\htdocs\phpnuke\html\modules\Private_Messages\language\lang-danish.
php on line 72

på siden:

http://80.62.142.114/phpnuke/html/modules.php?name=Private_Messages
(jeg kan ikke huske om man skal logge ind for at se den...)

Hvad er det? og hvordan kan jeg rette den? -jeg har søgt efter svar på på
http://www.php.net , men det kan jeg vist heller ikke finde ud af

Mvh. Nico..

Fra : Niels Andersen

Dato : 05-10-02 09:47

- n i c o - wrote in <3d9dc1dc$0$18161$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Parse error: parse error, unexpected T_STRING in

c:\apache\htdocs\phpnuke\html\modules\Private_Messages\language\lang-danish.
> php on line 72

Må vi se linje 70-72?

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : - n i c o -

Dato : 06-10-02 17:40

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse

c:\apache\htdocs\phpnuke\html\modules\Private_Messages\language\lang-danish.

> Må vi se linje 70-72?

Behøves ikke, jeg har fundet ud af det, eller forfatteren har:
der manglede et semikolon i linje 71... flovt

Ellers tak for hjælpen!

mvh. Nico