Remix af Eminem nummer...
Fra : Jesper Christensen

Dato : 04-10-02 16:23

Der er lavet et dance remix af et nyere Eminem nummer (vist nok Without me),
så meget at det næsten ikke minder om det gamle nummer mere . Er der
nogen, der ved, hvad det hedder, og hvem der har lavet det?

--
Jesper Christensen | "Mr. McKittrick, after very careful
consideration, sir,

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-10-02 17:26

Jesper Christensen wrote:
> [...]
> Without me), så meget at det næsten ikke minder om det gamle nummer
> mere . Er der nogen, der ved, hvad det hedder, og hvem der har

Det har været oppe at vende her i gruppen før. Prøv at hive fat i google og
gennemsøge gruppen. Hvis du søger på "Eminem" og "techno" går det nok ikke
helt galt.

/Nikolaj

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 04-10-02 18:08

Jesper Christensen <huzzler@nork.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ankbms$t0q$1@sunsite.dk...
>Er der nogen, der ved, hvad det hedder, og hvem der har lavet det?

Yep, det har været oppe at vende før.
Hvis du bruger kazaa eller igende.
Så bare søg efter Eminem Without me techno remix
Eller på google.

--
Bjørn E. Thorup

"This is not Nam, This is bowling. There are rules"
Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man

Fra : Brian K

Dato : 04-10-02 19:31

"Bjørn E. Thorup" <bet75@KNIVhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Yep, det har været oppe at vende før.
> Hvis du bruger kazaa eller igende.
> Så bare søg efter Eminem Without me techno remix
> Eller på google.

Hej

så nemt tror jeg ikke det går

Jeg ved det

men jeg fortæller det kun måske !

kik i længre nede !!
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
er du ved at være træt ?.
..
..
..
..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..så er vi der snart!
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

..
..
..
..

..
..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
hvad fanden ....følger du efter mig ?
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
tæller du prikkerne ?
..
..
..
..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

..
..
..
..
..
..
puha...jeg har krampe i fingrene af at trykke "enter" + "punktum" knapperne
ned skiftesvis !!!
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
gad vide om det er en and......
..
..
..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
tror du på at svaret kommer i bunden (eller står det i midten af siden ?)
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

..
..
..
..
..
..

..
..

..
..
..
..
..

ok, nu fortæller jeg det liiiiige om lidt !
..
..
..
..
..
..
..
..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

..
..
..
..
..
..
..
..
..

Nu kommer svaret !!!!

DET ER DRUNKENMUNKEY og nummeret hedder E
(og det er ikke løgn)

faktisk er det blevet trykket tilbage fordi der var slagsmål om
rettighederne, men det bliver genudgivet i en lidt ændret udgave på mandag !
(nummeret er også på den nye opsamling der hedder future trance)

mvh
brian

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 04-10-02 20:37

"Jesper Christensen" <huzzler@nork.auc.dk> wrote:

>Der er lavet et dance remix af et nyere Eminem nummer (vist nok Without me),
>så meget at det næsten ikke minder om det gamle nummer mere . Er der
>nogen, der ved, hvad det hedder, og hvem der har lavet det?

2 gæt, da der er mange remix af denne sang:

Freelance Hairdresser - Marshall's Been Snookered?

(ragtime piano med Eminems vocal af Without Me, lyden for både piano og vocal er som
en gl. 78'er).

Freelance Hairdresser - Marshall's Been Done To Death

(ragtime piano start med Eminems vocal af Without Me, tilsat beats fra bl.a. Knight
Rider temaet... stilen er moderne men der lånes beats fra omtrent 3 årtier vil jeg
tro.).

-breiler

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 04-10-02 22:15

On Fri, 4 Oct 2002 17:22:41 +0200, "Jesper Christensen"
<huzzler@nork.auc.dk> wrote:

>Der er lavet et dance remix af et nyere Eminem nummer (vist nok Without me),
>så meget at det næsten ikke minder om det gamle nummer mere . Er der
>nogen, der ved, hvad det hedder, og hvem der har lavet det?

Du tænker muligvis på nummeret "E" med Drunkenmonkey (?).

-lkn

Fra : Morten Juel

Dato : 05-10-02 19:49

> Du tænker muligvis på nummeret "E" med Drunkenmonkey (?).

også mit gæt

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Troels

Dato : 06-10-02 11:20

> [...]
> så meget at det næsten ikke minder om det gamle nummer mere . Er der
> nogen, der ved, hvad det hedder, og hvem der har lavet det?

Når man snakker om Eminem remixes kan man altså heller ikke komme uden om
Jacknifelee's mix af Cleaning out my closet

http://www.boomselection.info/mp3/eminem-cleaning_out_my_closet[jacknifeleem
ix]2.mp3
http://boom.phink.net/approved/eminem-cleaning_out_my_closet[jacknifelee_mix
].mp3

(Linket er til samme nummer. Bare to forskellig versioner. Lidt forskelligt
radiosnak over hhv. start og slutning)

/Troels