Spørgsmål vedr. BullitProof ftp server v.2~
Fra : Morten Larsen

Dato : 04-10-02 15:08

Hej

jeg har subj kørende på en maskine, men
jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg giver forskellige
mapper individuelle adgangsopsætning.

Jeg ville gerne have feks en mappe der hed upload, og
en der hed download. Upload skal spærres for download,
og omvendt feks.

Det virker som at jeg kun kan lave indstilliger for hele"hovedbiblioteket"

Kender nogen fidusen ?

Morten

Fra : Robert Jensen

Dato : 04-10-02 16:06

"Morten Larsen" <hos@larsenNOSPAM.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> og omvendt feks.
>
> Det virker som at jeg kun kan lave indstilliger for hele"hovedbiblioteket"

Det er meget lang tid siden jeg har rodet med ftp server.
kan dog huske at man adder alle de mapper der skal deles, og så sætter man
adgangs indstillingerne for dem individuelt.

Det skulle være til at finde ud af.

mvh

Robert

Fra : Morten Larsen

Dato : 04-10-02 16:39

> [...]
> kan dog huske at man adder alle de mapper der skal deles, og så sætter man
> adgangs indstillingerne for dem individuelt.

Ja det troede jeg også, men i dette program, virker
det som at jeg kun kan sætte adgangsindstillinger for
min home-mappe, og den gælder så også for under-mapper.
Det kan nok lade sig gøre, men jeg kan ikke hitte fidusen.

Morten

Fra : Robert Jensen

Dato : 04-10-02 17:40

> [...]
> min home-mappe, og den gælder så også for under-mapper.
> Det kan nok lade sig gøre, men jeg kan ikke hitte fidusen.

Har du addet alle mapperne...altså ikke kun dit startmappe ????
man adder alle mapperne, også undermapperne, for derefter at give dem
regler.

kan ikke nå det lige nu, men hvis du ikke ahr fået noget svar i morgen, så
skal jeg nok prøve at sætte en ftp server rigtigt op, for derefter at sende
dig et screendump.

hygge

robert

Fra : Morten Larsen

Dato : 04-10-02 20:11

> Har du addet alle mapperne...altså ikke kun dit startmappe ????
> man adder alle mapperne, også undermapperne, for derefter at give dem
> regler.

Ja ikke ! men i BullitProof syntes jeg ikke at jeg
kan finde en måde at sætte regler for undermapper, men
det kan du måske

Det ville være dejligt

Morten

Fra : Robert Jensen

Dato : 05-10-02 12:11

nå fik kigget lidt på det og fandt ud af lidt.
gå ind under gruppe konto og se det billede jeg har lagt i dk.binaer
der kan du se hvordan det skal se ud.

god fornøjelse

mvh

Robert

Fra : Morten Larsen

Dato : 06-10-02 10:01

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:anmhci$2s4$1@sunsite.dk...
> nå fik kigget lidt på det og fandt ud af lidt.
> gå ind under gruppe konto og se det billede jeg har lagt i dk.binaer
> [...]

Tusind tak for det,
nu virker det som det skal.

Morten