ASUS A7V333 og AMD 2800+ ?
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 04-10-02 15:01

Hejsa.

Da jeg har VUNDET en AMD XP 2800+ CPU, vil jeg lige høre om der er nogen her
som VED at ASUS A7V333 kan klare de 2.25 Ghz.

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Fra : ____/\\----

Dato : 04-10-02 15:40

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboromanNOSPAM@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d9d9f19$0$32561$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Da jeg har VUNDET en AMD XP 2800+ CPU, vil jeg lige høre om der er nogen
her
> som VED at ASUS A7V333 kan klare de 2.25 Ghz.

*2800+ Featuring an Advanced 333 Front-side Bus delivering 2.7 GB/s memory
bandwidth

Det vil sige at FSB skal køre 166mhz, og ved denne FSB er pci 33mhz og AGP
66mhz
ram devideren skal så sættes til 1:1

Så vidt jeg kan bedømme uden yderliger info om 2800+ så burde den kunne
køre i et A7V333 (i manuel CPU mode) indtil en ny bios er ude.

Jan Rasmussen
A7V333,XP1800,2x256mbPC2700,
Asus GeForce 3 Ti-200