MS Windows
briani 27239
kan ikke brænde med xp sp1 ?
Fra : testpersonen

Dato : 04-10-02 13:49

Hejsa NG...

Jeg har instaleret sp1 og nu kan jeg ikke brænde mere.. brænderen virker
fint i en anden maskine..
Jeg har instaleret nyeste ASPI drivere og drivere til SCSI kortet.. (det en
SCSI brænder)
den når mellem 1 og 2 % og så går hele maskinen bare død :(
Nja det sgu nok nemmere og instalere XP om igen og så lade SP1 være sig
selv....

Testpersonen

Fra : heltfin

Dato : 05-10-02 07:15

http://www.kandu.dk/

Fra : testpersonen

Dato : 06-10-02 13:34

"heltfin" <heltfin.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]

Har ikke været et problem før så hvorfor nu med sp1 ?
desuden har jeg nu fundet ud af at jeg ikke skal brænde med cav eller hva
det hedder.. så virker det fint ??
underligt når det andet virkede ordenligt for bare 2 uger siden...
findes der et testprogram til og fejl finde på en brænder ???

Testpersonen

Fra : heltfin

Dato : 08-10-02 19:35

"testpersonen" skrev d. 06-10-02 13:34 dette indlæg :
> [...]
>
> Testpersonen
>
> Jeg har bare fået oplyst at efter installation sp1 kan der kræves
digital driver (godkendt)
derfor skrev jeg

http://www.kandu.dk/