Dræberrejen
Fra : Mads Skjoldager

Dato : 04-10-02 12:50

Er der nogen der ved, hvor man kan få de "famøse" klare plastposer til at
binde Rasmus Hansens "dræberreje". Jeg har efterhånden været i samtlige
kiosker landet over.......

Hvis I ellers har nogle effektive fluemønstre til den sjællandske Nordkyst
vil jeg meget gerne høre om dem, og i det hele taget vil tips om steder,
metoder osv. være meget velkomne

Fra : Torben Petersen

Dato : 04-10-02 18:55

> [...]
> vil jeg meget gerne høre om dem, og i det hele taget vil tips om steder,

Den famøse plast, du efterspørger, skulle efter sigende indgå i materialet
til en fiskehat,
som forsvandt på underfundig vis fra en stoleryg på et vandrehjem i
Sydsverige et par år
tilbage. Jeg kan anbefale dig at starte eftersøgningen der, og skulle
fiskehatten fortsat sidde
fast på lånerens hoved, må du gerne klappe til det for at få fiskehatten af;
pas da på ikke at
krølle hatten.

Held og lykke med eftersøgningen.

Fra : Mads Skjoldager

Dato : 06-10-02 11:09

Så vidt vides skulle den forsvundne hat være tilbage på KE´s isse, der blev
i hvert fald arbejdet ihærdigt på det.
Er det ikke tilfældet, kunne det være i interessant at vide, for at få
undersøgt sagen nærmere..
Desuden har jeg fra pålidelig kilde (jyden Holmgaard) hørt rygter om, at
folk fra det vestsjællandske fiskelaug har meget svært ved at overliste
fiskene i det sydsvenske, og derfor må nøjed med fisk, der tilnærmelsesvis
ligner kakkelovnsrør...
jeg hilser i Viborg

Fra : Peter Olesen

Dato : 09-10-02 16:11

Jeg er vist ikke helt opdateret mht det med hatten,
men jeg har fundet poserne på en statoilstation. Jeg tror faktisk også at de
poser
man kan blande frugt i i supermarkedet ku fungere...
Held og lykke med det

Fra : Torben Petersen

Dato : 06-11-02 22:44

Hej Mads!

Du har ret - Hatten er på plads på KE´s tiltagende grå isse.

Mht. den dumme jyde må du aldrig tro på, hvad han siger, misundelse er en
grim ting ved du,
og jeg tror aldrig, at vi har fanget andet end blankfisk over mål.

Hils ham blot alligevel og knæk og bræk