MS Windows
briani 27239
Har fundet en fejl
Fra : Don_E

Dato : 04-10-02 13:13

Hej NG
Jeg har et Q :
"fsg_3202.exe har fundet en fejl og afsluttes"
Hvad er det? Tror selv at XP prøver at
'ringe' op til nettet. Hvor stopper jeg det henne?
OS: WinXP-Pro-DK (m.SP1)
Net: Stofanet (LAN)
Så hvis det er det, skal XP jo ikke 'ringe' nogen
steder hen! Eller hva?

--
/DonE

Fra : Martin Østerberg

Dato : 04-10-02 13:24

On Fri, 4 Oct 2002 14:13:09 +0200 skrev "Don_E"
<don_e@stofanet.INVALID> .

Har du kazaa installeret ?
kig på http://www.computing.net/security/wwwboard/forum/2044.html

Martin

Fra : Don_E

Dato : 04-10-02 13:30

"Martin Østerberg" <dev_null@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 4 Oct 2002 14:13:09 +0200 skrev "Don_E"
> [...]

Ikke kazaa. Men jeg har da lige hentet (i går)
iMesh, også et download program! Er det der
hesten ligger begravet?
--
/DonE

Fra : Martin Østerberg

Dato : 04-10-02 13:36

On Fri, 4 Oct 2002 14:30:12 +0200 skrev "Don_E"
<don_e@stofanet.INVALID> .

>Ikke kazaa. Men jeg har da lige hentet (i går)
>iMesh, også et download program! Er det der
>hesten ligger begravet?

Kender ikke iMesh, men ville da ikke blive forbavset. Du burde måske
også en tur omkring http://www.lavasoft.nu/index.html og lade ad-aware
kigge på din PC.
Med alle disse download programmer der findes, skal du huske på
TANSTAAFL (There Are No Such Thing As A Free Meal).

VH Martin

Fra : Don_E

Dato : 04-10-02 14:06

> [...]
> Med alle disse download programmer der findes, skal du huske på
> TANSTAAFL (There Are No Such Thing As A Free Meal).

Har lige hentet "Ad-aware"
Den fortæller mig at "162 components found"
Hva' nu? (ja, jeg er ny´i det her)
--
/DonE

Fra : Martin Østerberg

Dato : 04-10-02 14:10

On Fri, 4 Oct 2002 15:05:48 +0200 skrev "Don_E"
<don_e@stofanet.INVALID> .

>Har lige hentet "Ad-aware"
>Den fortæller mig at "162 components found"
>Hva' nu? (ja, jeg er ny´i det her)

Slet revl og krat, eller gør hvad du vil. Disse 162 komponenter er
sikkert alle diverse spywares. Kan du leve med det på din computer er
det din afgørelse, jeg kunne ikke.

Martin

Fra : Don_E

Dato : 04-10-02 14:24

> [...]
>
> Slet revl og krat, eller gør hvad du vil. Disse 162 komponenter er
> sikkert alle diverse spywares. Kan du leve med det på din computer er

Takker mange gange!
'Have A Nice WeekEnd'
--
/DonE

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-10-02 15:41

Martin Østerberg <dev_null@trashcan.dk> skrev....

> skal du huske på
> TANSTAAFL (There Are No Such Thing As A Free Meal).

Lunch?

--
Kent Oldhøj

Fra : Martin Østerberg

Dato : 04-10-02 15:48

On Fri, 4 Oct 2002 14:40:59 +0000 (UTC) skrev "Kent Oldhøj"
<news@oldhoj.dk> .

>Martin Østerberg <dev_null@trashcan.dk> skrev....

>Lunch?

Anytime...

Fælde bevidst anbragt for at få en frokost invitation...))

Martin

Fra : Digit

Dato : 04-10-02 14:55

»Don_E« lavede et kragehop, og skrev:

| Ikke kazaa. Men jeg har da lige hentet (i går)
| iMesh, også et download program! Er det der
| hesten ligger begravet?

iMesh installerer Cyberdoor Adware + noget andet bogus. Du kan roligt fjerne
spyware som måtte opstå efter iMesh installation (i værste fejl popper den
op med noget tekst hver gang den loader... fungerer dog stadig), men vær
opmærksom på at mange programmer nægter at loade efter du har fjernet deres
"indtægt".

I øvrigt kan jeg anbefale Kazaa Lite som er Kazaa _uden_ spyware og sligt
medfølgende software. Det kan være lidt svært at finde frem til en
installation eftersom de forskellige mirrors efterhånden lukkes, men Google
kan (ellers sender jeg gerne en kopi). Ad-aware vil detecte en fil
cd_clint.dll (eller sådan noget i den stil) efter du hare kørt Kazaa Lite.
Slet ikke denne, det er ikke spyware og programmet virker ikke uden. Afvis
selvfølgelig de forskellige updates netværket måtte foreslå når du logger
på.

Held og lykke.

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?

»Verily, I have often laughed at the weaklings who
thought themselves good because they had no claws.«
F.W.N Thus spoke Zarathustra/Also sprach Zarathustra