Toner guide
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 04-10-02 13:10

Hej

Jeg skal ha fat i en ny toner til min printer. En Laserwriter pro 630.

Jeg har efterhånden trævlet en del hjemmesider igennem for at finde ud
af hvad en toner til sådan en fætter kan hedde.

Er der nogen der måske tilfældigvis selv har en 630 eller 600 der måske
kan gi' et hint om hvad toneren skal hedde for at passe (ex EP A eller
EP P).

Evt. bud på hvor man finder toner billigst er selvfølgelig også meget
velkomne

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 04-10-02 13:45

Nicolai Brandt <nicolai@robra.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der måske tilfældigvis selv har en 630 eller 600 der måske
> kan gi' et hint om hvad toneren skal hedde for at passe (ex EP A eller

Apples varenr.: M2473G/A
Canon betegnelse: EP-E

Den er fælles for LW 16/600, Pro 600 og Pro 630.

Hvad med at prøve edbpriser.dk

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 04-10-02 14:27

Preben Bødker Nielsen <gizmo@tdcadsl.dk> wrote:

> Apples varenr.: M2473G/A
> Canon betegnelse: EP-E
>
> Den er fælles for LW 16/600, Pro 600 og Pro 630.

Takker og bukker. Det var lige det jeg havde brug for.

> Hvad med at prøve edbpriser.dk

Jeg vil straks kigge efter.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 04-10-02 14:29

Nicolai Brandt <nicolai@robra.dk> wrote:

>bukker.

Det gjorde jeg også.
(har 2 kasser under skrivebordet

/Preben

Fra : [5220] Maciek

Dato : 04-10-02 22:49

On Fri, 4 Oct 2002 15:28:44 +0200, Preben_Bødker_Nielsen wrote
(in message <1fjjc8u.se387jxxz43bN%gizmo@tdcadsl.dk>):

> Det gjorde jeg også.
> (har 2 kasser under skrivebordet
>
> /Preben

Er der så nogen der kan hjælpe mig med et nummer på en patron til en
LaserWriter 12/640ps
Venligst. Maciek

Fra : Copland MacSupport

Dato : 08-10-02 20:03