Hvad betyder dette?
Fra : crha

Dato : 04-10-02 13:14

Hejsa, jeg var på nettet og fandt nogle FAQ til mit Soltek SL-75DRV5
bundkort, men jeg forstår ikke helt det her:

Q. How do I set the switch for AMD Athlon CPU(1500+~2200+) on
75DRV5?(2002/07/01)

A. SW1: off, off, off, off, off
SW2: off, off, off, off, off, on (133MHz FSB speed)

Der er da ikke 6 hvide ting på SW2

Mvh.
Casper

http://www.kandu.dk/

Fra : Erling

Dato : 04-10-02 14:57

"crha" <crha.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 75DRV5?(2002/07/01)
>
> A. SW1: off, off, off, off, off
> SW2: off, off, off, off, off, on (133MHz FSB speed)

Jo, der er faktisk 6 switches på SW2 - se din bundkortmanual side 26
(2-5.5).

SW2 sidder lige ved siden af IDE-portene på bundkortet, modsat batteriet.
Held og Lykke

Erling

Fra : crha

Dato : 04-10-02 15:57

Tak, men hvis jeg har en XP 2100+ skal SW1 og SW2 så stå som her?RVERNAME = 'NEWS.WORLDONLINE.DK' AND ACTIVE = 1

http://www.kandu.dk/