Deep Purple
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 04-10-02 12:02

Jeg ser på DP-s hjemmeside at der er udkommet en dobbelt cd ved navn Live in
Denmark 1972.
Ved nogen her hvor den kan købes? Jeg har forsøgt hos Guf, TP Misic, CD On,
CD now og Amazon.
PFH tak
Mikkel B-P

Fra : Anders Hertz

Dato : 04-10-02 12:21

On Fri, 4 Oct 2002 13:02:01 +0200, "Mikkel Bierberg-Petterson"
<mbp@kvl.dk> wrote:

> [...]
>Denmark 1972.
>Ved nogen her hvor den kan købes? Jeg har forsøgt hos Guf, TP Misic, CD On,

Det er en bootleg plade så den sælges ikke så'n officielt

http://www.jpc-music.com/7954010.htm
http://www.purplerecords.net/

Eller prøv google som jeg gjorde.

/Anders

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-10-02 12:58

Anders Hertz wrote:

> Det er en bootleg plade så den sælges ikke så'n officielt
>
> http://www.jpc-music.com/7954010.htm
> http://www.purplerecords.net/

På den nederste af de to sider står der ellers: "The official bootleg series
licenced by Deep Purple. Launched in late 2001."

Så det er altså bootlegs, som siden er blevet officielle og endda er
genudgivet i 2001. Du kan også få den under "order" på denne side: 16 Euro.

/Nikolaj

Fra : Ole Thomsen

Dato : 04-10-02 14:07

"Anders Hertz" <a_hertz.ReMoVe@yahoo.com> wrote

> http://www.jpc-music.com/7954010.htm
> http://www.purplerecords.net/

Checkin'.......damn, det er fra Kjøwenhavnstrup.

Jeg var til koncerten i Århus, det kunne da have været meget
skægt at have den på CD.

Ole Thomsen

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 04-10-02 12:42

Ahhh Rigtig bootleg er det da vist ikke.
Nævnt på DP-s officielle hjemmeside så er det da en officiel udgivelse.
Den er udgivet på Sonic Zoom.
Jeg leder videre herhjemme.
Og tak for det hurtige svar.
Mikkel

Fra : Jacob

Dato : 05-10-02 12:26

<mbp@kvl.dk> wrote:

>Jeg ser på DP-s hjemmeside at der er udkommet en dobbelt cd ved navn Live in
>Denmark 1972.

Koncerten er også kommet på DVD:
http://www.thehighwaystar.com/rosas/jouni/discos/video03.html

--