Hvad hed den???
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 04-10-02 10:37

Jeg er lige blevet spurgt om jeg kender navnet på den film, hvor sangen

Hej li li,
hej li li hej lo

forekommer.Den starter vist "A song of love is a sad song, hej li li..."

Jeg mener den på dansk hed "Pigen med marionetterne". Hvis I mener det
er korrekt, kan I så sige mig hvad den hed på engelsk.

Jeg kan se dem for mig i teltet hvor hun stod med dukkerne, men alligevel
kan jeg
overhovedet ikke komme på hvem skuespillerne var. Er der andre der kan.

På forhånd tak - Ruth

Fra : Mogens

Dato : 04-10-02 10:57

On Fri, 4 Oct 2002 11:36:39 +0200, "Ruth Nielsen" <elena@io.dk> wrote:

> [...]
>kan jeg
>overhovedet ikke komme på hvem skuespillerne var. Er der andre der kan.

http://w1.871.telia.com/~u87125994/luboff/lyrics/hilili_hilo.htm

http://us.imdb.com/Title?0046000

Jeg kan godt huske filmen og sangen selvom det nok er 25-30 år
siden jeg så den

mvh Mogens

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 04-10-02 21:29

"Mogens" skrev i en meddelelse
"Ruth Nielsen" wrote:

> [...]

Du skal have tusind tak! Ja selvfølgelig var det Leslie Caron, der havde
hovedrollen. og så haed den altså bare "Lili" på engelsk. Nå ja, d´´et havde
jeg
i hvert fald ikke kunnet komme i tanker om.

Tak også fordi jeg nu har sangens komplette tekst.

Med venlig hilsen Ruth