MS Windows
briani 27239
Gemme vedhæftet filer
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-10-02 10:27

Jeg fik og installerede seneste XP opdatering i går (XP Pro DK) og siden da
har jeg ikke kunne gemme vedhæftede filer.
Går jeg i dk.binaer og vælger noget ud er linien "Gem vedhæftede filer"
lysegrå. Og i dag har jeg modtaget et dokument, og heller ikke det kan jeg
få lov at gemme.

Det skal nævnes at jeg bruger Norton Antivirus 2002 med seneste opdatering
og antivirus definition, og at jeg i går fik tilsendt Bugbear virusen, men
at den ikke kom i udbrud da den blev fanget af Norton og lagt i karantæne.
Umiddelbart derefter fjernede jeg den. Det var nogenlunde på samme
tidspunkt som jeg opdaterede XP'en.

Men er der nogen der kender en løsning ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Kenneth

Dato : 04-10-02 11:17

> [...]
> få lov at gemme.
>
> Men er der nogen der kender en løsning ?

Funktioner => indstillinger => sikkerhed

Mvh.

Kenneth

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-10-02 14:59

"Kenneth" <kennethsFJERNvarmepost@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> da

> Funktioner => indstillinger => sikkerhed

Øv det var for nemt. Takker!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Pico

Dato : 04-10-02 16:17

Kenneth wrote:

> Funktioner => indstillinger => sikkerhed

og kontroler at der ikke er hak i feltet "Tilad ikke at vedhæftede filer
der muligvis indeholder virus, åbnes"

Pico