Menulister ?
Fra : Matilda

Dato : 04-10-02 10:24

Hejsa

Hvordan laver jeg en simpel dynamisk linkmenu ?

Frugt
Farver

Som åbner og lukker "Frugt" og "Farver" niveau ?

Frugt
Appelsiner
Pærer
Æbler
Farver
Hvid
Sort
Gul

Kan I forstå hvad jeg vil hen til ?

Næste skridt er så at lave CSS knapper ?
Nogen der kender et weblink til en listmenu med knapper i underniveauer ?

- Matilda -

Fra : Loneso

Dato : 04-10-02 11:25

"Matilda" skrev d. 04-10-02 10:24 dette indlæg :
> [...]
>

> Kan I forstå hvad jeg vil hen til ?
>
> Næste skridt er så at lave CSS knapper ?
> Nogen der kender et weblink til en listmenu med knapper i

Prøv adressen www.macromedia.com

og søg på drop down menu

held og lykke :)

http://www.kandu.dk/