MS Windows
briani 27239
NUM-LOCK & PC-Crash
Fra : Denpete

Dato : 04-10-02 09:54

Hej gruppe...

Jeg har hele 2 spørgsmål:
1) Hvordan sætter jeg min PC op til fast at have NUM-LOCK 'ON' ved
opstart af PC?

2) Jeg har haft et total PC-Crash efter forsøg på installation af nyt
keyboard og mus (wireless).
Jeg har således mistet en del filer/programmer, som var vigtige og som
har kostet mig meget arbejde. Og - nej, jeg var ikke klog nok til at
have taget back-up af disse filer. Det skal jeg dog nok huske fremover.
Mit spørgsmål er:
Er der overhovedet nogen mulighed for via et eller andet program at
genfinde disse filer/programmer, da jeg har ladet mig fortælle, at ikke
alt bliver totalt slettet selv ved et crash, hvor styreprogram har
måttet geninstalleres fra nyt? (WIN XP Home)

Jeg vil blive meget glad, da der som skrevet er en del filer som har
taget mig lang tid at lave, som jeg meget gerne ville kunne finde igen -
om muligt

Mvh.

Denpete

http://www.kandu.dk/

Fra : Casper Lund Thomsen

Dato : 04-10-02 12:14

Denpete wrote:
> 1) Hvordan sætter jeg min PC op til fast at have NUM-LOCK 'ON' ved
> opstart af PC?

Dette skal du gøre i BIOS.

En nærmere beskrivelse er ikke muligt uden at du skriver hvilken BIOS
din computer har!

Mvh
Casper