Flytining
Fra : Towli

Dato : 04-10-02 09:03

Hej

Hvorfor er det nu jeg beholder mit cybercity abb. (384/128 -router) når jeg
flytter, istedet for at få webspeed (256/64) på den nye adresse, til næsten
½-delen af prisen.
Jeg bruger primært mit net til alm surfing og Counter-strike .

/T

Fra : Kim Jensen

Dato : 04-10-02 10:19

> [...]
jeg
> flytter, istedet for at få webspeed (256/64) på den nye adresse, til

Ja, og hastigheden er også næsten halvdelen; 66% downloadhastighed, 50%
uploadhastighed.
Desuden er WebSpeed en kabelmodemløsning, hvor jeg til enhver tid ville
foretække ADSL.

mvh
Kim Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-02 14:53

Kim Jensen wrote:

> Desuden er WebSpeed en kabelmodemløsning, hvor jeg til enhver tid ville
> foretække ADSL.

Det er intet galt med kabelmodemløsninger, hvis de er implementeret
ordentligt.

Mvh
Martin

Fra : Kim Jensen

Dato : 07-10-02 08:04

Hej "news at poundbang.dk"

> Det er intet galt med kabelmodemløsninger, hvis de er implementeret
> ordentligt.

Det har jeg da vist heller ikke sagt?

mvh
Kim Jensen

Fra : Per Brodersen

Dato : 04-10-02 10:22

Ja det er et godt spørgsmål hvorfor du gør det, men lige før du
skifter fra cybercity til webspeed, check om webspeed har filter på
deres internet forbindelse, dvs om du kan køre counter strike, f.eks
min lokale antenneforening arbejder stadig på en måde så man kan køre
icq msn osv. dvs. på nuværende tidspunkt er det ikke muligt pga
filter, men check om de har filter og hvad det filter blokere, hvis
der ingen problemer er så skift.

kan ikke få webspeed selv , men har hørt det skulle virke fint

Hilsen

Per