Ideer til at forfører en mand.
Fra : sweety

Dato : 04-10-02 08:33

Hej NG
Når man som kvinde får på fornemmelsen, at hendes evner til at experimentere
ud i det sexuelle lader meget tilbage at ønske, så er det jo nærliggende at
sende et spørgsmål ud i æteren her på listen.

Jeg har fået fripas til min kærestes krop, men fornemmer at han ønsker mere
end jeg kan komme i tanke om. Jeg har levet et temmelig kedeligt sexliv
indtil nu, men har været heldig at finde en vidunderlig mand, der virkelig
har lært mig at sex ikke er en kedelig pligt, men et nyt eventyr der
udspiller sig hver gang.
Da jeg aldrig har kendt mænd, der var til andet end kedelig lagengymnastik,
og som bestemt ikke har fortalt mig, hvad mænd tænder på ud over det
sædvanlige "put i hul party" er min opfindsomhed ikke ret stor, og når jeg
samtidig er for genert til at spørge ham direkte, føler jeg mig lidt i
vildrede.
Jeg har dog erfaret at mænd har en særdeles følsom anus, og at blid masage
på prostata giver en helt utrolig virkning, men hvis jeg skal finde på nye
fif, må jeg vist lige have lidt hjælp fra nogle af de erfarne mænd der
findes her på listen.

Håber I har lyst til at øse lidt af jeres erfaringer, og hjælpe en nysgerrig
og vovelysten kvinde videre i ssexualitetens spændende verden.

Knus
Sweety

Fra : Ulven Peter

Dato : 04-10-02 21:17

Hej Sweety

Brystvorterne,.... start med at bide blidt i dem med tænderne,....lege med
dem med tungen... så hårdere og hårdere bid. Men hold øje med hans grænse...

Halsen imellem skulderen og kæben,.... nap blidt med læberne,... brug tungen
blødt med let berøring.

Og så har mænd et meget erogent organ imellem benene, - glem ikke det

Men overask ham totalt,.... sig at du vil have ubetinget adgang, og at han
derfor skal ligge bundet imens du 'nyder' og udnytter hans krop.... og gør
det så rigtig længe!

UlveHYL fra Peter

Fra : Groover

Dato : 05-10-02 08:55

Hej sweety,
prostatamassage og anuskilderi er nok til at give en hel verden af nye
oplevelser (for din mand). Så snart han mærker, havd det giver og er med på
legen, kan spøjen udvides med passende legetøj. Der er MEGET at hente. Min
kone og jeg beskæftiger os nu næsten kun med de dele, og det har givet et
løft i et ellers gammelt og "træt" sexliv.
Hyg

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-10-02 14:25

"sweety" <ab@vovseinfo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nysgerrig
> og vovelysten kvinde videre i ssexualitetens spændende verden.

Prøv evt. at kigge på den her:
http://sexuality.org/l/incoming/ghaos.html, den har "vi" haft glæde af

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : sweety

Dato : 06-10-02 13:23

> Prøv evt. at kigge på den her:
> http://sexuality.org/l/incoming/ghaos.html, den har "vi" haft glæde af
>
> Thomas

Hej og tak for de svar der er kommet ind.

Pyhhh...det er godt nok noget af en side, Thomas har henvist til, der er da
nok at tage fat på.
Jeg savner dog stadig lidt mere relevandt, ud i de mere opfindsomme lege. At
binde ham er slet ikke nogen helt dårlig ide, og den vil blive afprøvet
snarest, men I fyre må da have nogle drømme om, hvordan det kunne være
lækkert at blive behandlet af en kvinde, og I piger må da have nogle
erfaringer fra jeres forhold, der kan beringe mig/os videre i eventyrets
verden. Giv fantasien frit løb, og lad os andre få lidt glæde af den.

Jeg ser frem til at høre mere fra jer.

Knuzz
Sweety

Fra : Andropov

Dato : 07-10-02 01:04

> [...]
> snarest, men I fyre må da have nogle drømme om, hvordan det kunne være
> lækkert at blive behandlet af en kvinde,
Det kunne være lækkert at blive rigtig skampulet af en kvinde. sådan
hårdt og næsten brutalt måske mens man er bundet.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 04-10-02 09:43

"sweety" <ab@vovseinfo.dk> skrev i en meddelelse

> Håber I har lyst til at øse lidt af jeres erfaringer, og hjælpe en
nysgerrig
> og vovelysten kvinde videre i ssexualitetens spændende verden.

Jeg tror at det bedste du kan gøre er at spørge ham. Snak om hvad I hver i
sær tænder på og lyt til ham. Man tænder jo ikke på det samme, men jeg tror
at du har ret mht. anus. Jeg prøvede engagn noget fedt. Det var at få den
spillet af mens hun brugte en dildo i røven på mig. Det er så noget jeg kan
tænde på, men spørgsmålet er jo hvad han tænder på.

--
Niels

Fra : Zeki

Dato : 11-10-02 09:53

> Håber I har lyst til at øse lidt af jeres erfaringer, og hjælpe en
nysgerrig
> og vovelysten kvinde videre i ssexualitetens spændende verden.

Ikke specielt "vovelysten", men det bedste fif jeg kan give, et at sørge for
hovedet hælder nedad i slutningen af akten, da blodet til hjernen forøger
orgasmefølelsen tifoldigt.

mvh
Zeki