Sweet November
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-10-02 07:51

Nogen herinde der har set filmen , eller hørt om den ??
Er den værd at se? Og hvad er handlingen i den ?

hygge
Martin - der ikke gider at spilde sin tid , ved at se en film der visser sig
at være komplet åndsvag

Fra : jrb

Dato : 04-10-02 10:02

Det er en rimelig typisk romatisk komedie, med det klassiske tema hvor en
kvinde (den kønne Charlize Theron) skal få en travl, overfladisk reklamemand
(Keanu Reeves) til at indse at der er mere i livet end arbejde. Det er en
middelmådig film, hvor plottet til tider virker en anelse søgt.
Jeg så den selv derhjemme sammen med kæresten, og i sådan en situation er
den ok. Ellers ville jeg nok vælge noget andet.
/jrb

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-10-02 12:15

"jrb" <jesper*@mafia.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg så den selv derhjemme sammen med kæresten, og i sådan en situation er
> den ok. Ellers ville jeg nok vælge noget andet.

GAAaaH...Jeg tror , at jeg lader den ligge

Takker for hintet

hygge
Martin