scandic angler
Fra : Anne Bordum & Jesper~

Dato : 04-10-02 06:57

Hej Gruppe.
Jeg er træt af scandic angler og synes, de er dybt for meget med deres brug
af usenet. Jeg er ligeglad med fundats'er og om deres fremfærd er formel i
orden eller ej; jeg benytter mig af min personlige frihed til at undgå alt,
hvad der står scandic angler på og vil aldrig gå ind på deres site. Lad os
få 200 svar "enig" på denne meddelse så de kan se, at reklame kan købes for
dyrt.

Jesper

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 04-10-02 07:59

Jeg er træt af al den diskussion om dem. Den er faktisk det mest irriterende

Erik Breum Petersen

"Anne Bordum & Jesper Hansen" <bordum.hansen@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:04an9.67890$Qk5.2980350@news010.worldonline.dk...

Fra : NooB

Dato : 04-10-02 11:05

"Erik Breum Petersen" <erikbreum@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er træt af al den diskussion om dem. Den er faktisk det mest
irriterende

> --
enig i det

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-10-02 14:01

"NooB" <me@home.dk> wrote in message
> "Erik Breum Petersen" <erikbreum@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> enig i det

Og hvorfor holder I det så ikke for jer selv, i stedet for at deltage i en
diskussion, I påstår at være trætte af?

--
-Jens B.

Fra : Charley Braun

Dato : 04-10-02 17:20

enig

Charley.

Fra : Thomas

Dato : 04-10-02 08:08

Enig
Thomas

Fra : Henning Nielsen

Dato : 04-10-02 17:03

Enig

mvh
Henning

Fra : H.O.T

Dato : 04-10-02 17:22

Ja, men de er her ikke mere i stor grad som før.......

Henrik

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-10-02 06:59

Enig.

Aragorn_dk

Fra : Hobi

Dato : 06-10-02 01:05

Enig.
Jeg kunne aldrig drømme om, at kikke ind på deres side. Det er "billigt" at
lukreere på usenettet på den måde, og jeg vil heller ikke registreres for at
kikke på en hjemme side. Slet ikke hvis jeg forventer, at kunne bidrage til
indholdet.

--
MVH
Hobi

--
Mail : Mailto:hobiNOSPAM@post8.tele.dk
Homepage : Http://home8.inet.tele.dk/hobi

Fra : GM

Dato : 07-10-02 08:52

Hej

Hvis du er træt at at se deres indlæg så kan du jo bare oprettet et filter
som soterer de indlæg som de laver fra.

mvh
Gerner

Fra : Henric

Dato : 07-10-02 18:50

> Hvis du er træt at at se deres indlæg så kan du jo bare oprettet et filter
> som soterer de indlæg som de laver fra.

Bra idé. Varför ska vi andra som inte tycker lika illa om SA:s postningar
inte få se dessa? Filtrera bort meddelandena istället så blir allt som förut
utan att någon stängs ute.
/H

Fra : Thomas

Dato : 07-10-02 21:04

Hej Henric,
Det er fordi, det ikke bare handler om en signatur, men om at Sacndic Angler
misbruger dette forum kommercielt. Derfor!
Venlig hilsen
Thomas

Fra : Henric

Dato : 09-10-02 00:04

> misbruger dette forum kommercielt. Derfor!

Jag har inte betalt en krona extra för att läsa tipsen från SA. För eller
senare inser även SA:s användare att det är meningslöst att gå via en
långsam och klumpig websida när man kan köra newsgrupper i tex outlook.
Och man kan ju fortfarande filtrera bort det i den moderna ekonomin som inte
passar ens specifika smak.
Jag förstår absolut din poäng men OM man håller allt som inte borde vara här
på en låg nivå så stör det inte mig så mycket att något stackars jon sitter
och störs av blikande reklam och annat kommerciellt skit. Bara jag kan dra
nytta av dennes tips när det väl gäller.
/H

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 25-10-02 19:03

> [...]
> få 200 svar "enig" på denne meddelse så de kan se, at reklame kan købes

Enig.