Underlig kat
Fra : kpm10

Dato : 04-10-02 07:22

Jeg har en kat der er mærklig!

Når man "gnubber" den ved hale roden, begynder den at slikke sig selv på
poterne, så snart man så holder op, holder katten også op med at slikke
sig!

Det er en 10år gammel hun kat!

Er der nogen der har et bud på hvad det kan være?

kpm10

http://www.kandu.dk/

Fra : Denise

Dato : 04-10-02 08:41

Hej
Altså, skal vi lige få det på plads, _alle_ katte er underlige, hver på
deres måde. Også vores 13 år gamle hunkat, som gør nøjagtig det samme. Og jo
hurtigere man klør den ved haleroden, så hurtigere slikker den sig, jo
langsommere man klør jo langsommere vasker den sin pote. Hi, ja de er sq
underlige, men ingen bud på hvorfor den gør det. Vores tidligere hankan
gjorde det også.
Hilsen Denise

Fra : Britta Larsen

Dato : 04-10-02 08:42

"kpm10" <kpm10.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig!
>
> Det er en 10år gammel hun kat!
>
> Er der nogen der har et bud på hvad det kan være?

En normal reaktion, sådan gør mange af de katte jeg kender også.
det er nok bare denligt for den, andet ved jeg ikke.

Hilsen

Britta Larsen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-10-02 10:35

"kpm10" <kpm10.news@kandu.dk> writes:

> [...]
> sig!
>
> Det er en 10år gammel hun kat!
>
> Er der nogen der har et bud på hvad det kan være?

Lidt langt ude, men maaske sidder der en slikkekontakt der..
Jeg har tit oplevet det samme med hunde at naar man kradser den
bestemte steder saa "stepper" de.. altsaa en steppekontakt..*G*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Denise

Dato : 04-10-02 12:33

Slikkekontakt/Steppekontakt .... LOL

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-10-02 20:34

*G*
Jeg har en kat næsten magen til
Dixie sidder og slasker rundt med tungen - uden dog at vaske - når man
nusser hende i nakken.
Hvorfor hun gør det aner jeg ikk - men gætter på at det er fordi at hun
nyder det *S*
Skøre tøz *G*
Billeder af tungeslaskeriet kan ses på min hjemmeside

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 04-10-02 21:31

Min Bastian`s "slikkekontakt" sidder lige bag ved skulderbladene til
forbenene - han kan blive fuldstændig eksalteret, og slikker og
slikker. Nogen gange kan han enddog forglemme sig og begynde at
smånappe.

Mvh. trine & co.