DSF Region Frederiksborg' Hjemmeside opdat~
Fra : Jan Hansen

Dato : 03-10-02 22:51

Vores hjemmeside er blevet opdateret med nye funktioner

Mvh.
Webmaster

Fra : Øjvind Bejstrup

Dato : 04-10-02 10:34

Det er jo fint men hvad er det lige navnet på hejmmesiden er ???

Øjvind Bejstrup

Fra : HENNING PEDERSEN

Dato : 04-10-02 12:35

Se under http://www.dsf-frederiksborg.dk/

Hilsen
Henning Pedersen

Øjvind Bejstrup <oejvind@bejstrup-net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2bnjna.nlo.ln@news.artscape.dk...

Fra : hansi.christiansen

Dato : 04-10-02 11:43

"Jan Hansen" skrev d. 03-10-02 22:51 dette indlæg :
> Vores hjemmeside er blevet opdateret med nye funktioner
>
> Mvh.
> Webmaster
>
> jamen , så lad os lige få den rigtige adgangskode på tryg igen, så vi
kan se den!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Hansen

Dato : 05-10-02 01:27

Undskyld jeg glemte linket, men det kommer her.
www.dsf-frederiksborg.dk

Mvh.
Jan Hansen
Webmaster