MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
vsmon.exe fil
Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 03-10-02 22:30

Når jeg går ind i windows jobliste ser jeg at systemet bruger ca 70 % af
ressourcerne af min 1800 + processor, filen hedder vsmon.exe. Er der nogen
som ved om det er en virus?

På forhånd tak

VH Jegvan

Fra : Digit

Dato : 03-10-02 22:32

»Jegvan Durhuus« lavede et kragehop, og skrev:

| Når jeg går ind i windows jobliste ser jeg at systemet bruger ca 70 % af
| ressourcerne af min 1800 + processor, filen hedder vsmon.exe. Er der nogen
| som ved om det er en virus?

Det er ZoneAlarm FireWall der kører. Det er dog højst mærkværdigt at den
sluger 70% (hos mig konsumerer den ~6 mb ram og er idle det meste af tiden).

--
/Digit

»Verily, I have often laughed at the weaklings who
thought themselves good because they had no claws.«
F.W.N Thus spoke Zarathustra/Also sprach Zarathustra

Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 03-10-02 22:43

Tak for hurtig svar, et kort spørgsmål mere ; hvor kan jeg se hvilke
programmer det er som kører i windows jobliste, jo nogle af dem er
indlysende men ikke andre.

Fra : Digit

Dato : 03-10-02 22:43

»Jegvan Durhuus« lavede et kragehop, og skrev:

| Tak for hurtig svar, et kort spørgsmål mere ; hvor kan jeg se hvilke
| programmer det er som kører i windows jobliste, jo nogle af dem er
| indlysende men ikke andre.

Du kan prøve at skrive msconfig i Startmenu > Kør. Under tjeneste vil de
forskellige services være listet under producent... tættere kommer du nok
ikke medmindre du søger på referencer i registreringsdatabasen.

Fra : Casper Lund Thomsen

Dato : 04-10-02 08:44

Jegvan Durhuus wrote:
> Tak for hurtig svar, et kort spørgsmål mere ; hvor kan jeg se hvilke
> programmer det er som kører i windows jobliste, jo nogle af dem er
> indlysende men ikke andre.

Prøv at søge på Google.com den plejer at kunne hjælpe dig i den henseende.

Se forresten her for at lære mere om citatteknik på usenet:

/Casper