Er der nogen der ser ørreder på kysten ??
Fra : jakob

Dato : 03-10-02 21:23

Jeg har været på nordfyn nogle gange nu efter havørred, og jeg synes der
er usædvanlig stille. Derfor vil jeg lige høre om det bare er mig, eller
er der tale om en dårlig sæsson

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Anne Bordum & Jesper~

Dato : 04-10-02 11:24

Hejsa.
Jeg fangede 3 små 35-38 cm igår og havde 4 -5 på i samme størrelse. På
Sydsjælland.

Jesper

Fra : ulrik

Dato : 10-10-02 13:22

Hej Jakob.
Jeg synes ikke det har været en dårlig sæson, men hvis du vælger Enebærodde
som fiskested og kommer et stykke derudaf, rammer du næsten altid fisk.
Særligt her i efteråret hvor der er et stort træk ind igennem fjorden til
Odense Å. Mysis og lignende fluer plejer at være gode, men tidevandet
betyder en del for fiskeriet på"odden".
Faldende vand plejer at være bedst, sammen med sydvestlig vind.
god tur...
ulrik