Skærme
Fijala 3554
min skærm :c/
Fra : Peter Caspersen

Dato : 03-10-02 21:00

Hejsa håber der er nogle der kan hjælpe
var igang med at bytte lidt rundt på mine HD's og skulle lige bios updatere
lidt osv har 2 skærme til mit G550, men da jeg tændte min maskine sad
skærmstikket til min sekundære skærm skævt, det gjorde at den tændte og gik
i standby ca 3 gange.. Nu er der så sket det at billedet er blevet MEGET
mørkt selvom alt er skruget op så det står på 100% + at billede kan ikke
rykkes ind dvs hvis jeg åbner et fullscreen vindue så mangler der 1-2cm i
hver side...
Det er ikke grafikkortet da jeg har prøvet den anden udgang... Nogen der har
en ide til om det kan reppes. let? og hvad det evt vil koste? der er
desværre ikke garanti på skærmen mere.. Det er en KFC 17" skærm, ikke
ligefrem en speciel god skærm men okay til mit behov, men kan det på nogen
måde betale sig at få sådan en reppet? kan man evt selv justere noget?

Med venlig hilsen
Peter :)

Fra : Steen B

Dato : 03-10-02 21:08

On Thu, 3 Oct 2002 21:59:47 +0200, "Peter Caspersen"
<PeterX@Kvalme.dk> wrote:

> [...]
>ligefrem en speciel god skærm men okay til mit behov, men kan det på nogen
>måde betale sig at få sådan en reppet? kan man evt selv justere noget?

har du kigget efter der ikke er bøjet et ben i stikket
/steen

Fra : Peter Caspersen

Dato : 05-10-02 17:48

Det er der desværre ikke :c(

Fra : TJH

Dato : 05-10-02 19:50

har du prøvet at reset'e den ? evt holde reset knappen inde mens du
tænder den(altså hvis den har en reset knap ;)

mvh Toke..

Fra : Peter Caspersen

Dato : 05-10-02 22:01

har ikke lige en reset knap men har skam forsøgt at resette den i menu'en,
hjalp ikke.. Nogen der ved om det mon på nogen måde kan betale sig at få den
reppet? og hvad fejlen evt. kunne være?

/Peter :)