MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Svigtende CD-afspilning fra Sony-drev unde~
Fra : Peter Møller Christe~

Dato : 03-10-02 17:32

Efter at have installeret Windows XP Pro er der en del af mine
almindelige (færdigkøbte) musik-CD'er, som ikke spiller ordentligt i
DVD-drevet Sony DDU1621. Uanset om jeg benytter Windows Media Player
eller RealOne Player, er der flere numre, som drevet kun 'scanner'
henover - forstået på den måde, at de enkelte numre nok bliver fundet af
de to programmers automatiske søgninger i web-databaser, men
afspilningen går enten ikke i gang, eller springer hen til numre, der
godt kan læses.
Der har ikke tidligere (under Win 98 SE) været nogen problemer med
drevet, og med Windows XP er der heller ikke nogen problemer med at
afspille de selvsamme CD'er i min mere end fire år gamle Yamaha
SCSI-CD-brænder.
Windows XP har, lige som med alt andet installeret hardware, automatisk
genkendt Sony-drevet.
Min maskine kan i øvrigt ikke betegnes som underdimensioneret: AMD
Athlon Palomino XP 1700+ (1466 MHz), 512 Mb DDR-RAM.

Venligst
Peter