god dyrlæge i 2800 kgs lynby?
Fra : Prinz Ali

Dato : 03-10-02 15:17

Hejsa Alle (igen)

Jeg skal til dyrlæge for at få missen vaccineret. Jeg bor ved Lyngby
hovedgade kender i en god dyre-doktor i nærheden?

-Ali

Fra : Mette Jensen

Dato : 03-10-02 16:02

Prinz Ali wrote:

> Jeg skal til dyrlæge for at få missen vaccineret. Jeg bor ved Lyngby
> hovedgade kender i en god dyre-doktor i nærheden?

Jeg kan kun anbefale Nybrovej Dyreklinik. De har været super super ved mine
katte.
Er aldrig gået derfra med uforrettet sag.
De har bla lavet en ordning med mig, at de bestille Kashmir´s foder hjem men
tre månders mellemrum.
Normalt har de det nemlig ikke på lager.

Der ligger også et dyrehospital lidt tættere på dig, men dem har jeg ikke
prøvet...

--
Venlig hilsen Mette -der kun har rosende ord tilovers for Nybrovejen´s
Dyreklinik

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Prinz Ali

Dato : 03-10-02 17:05

tak!

jeg vil se på det

-Ali

Fra : Grit Wessel

Dato : 03-10-02 20:14

> Jeg skal til dyrlæge for at få missen vaccineret. Jeg bor ved Lyngby
> hovedgade kender i en god dyre-doktor i nærheden?

Hej Ali

Jeg bor i Virum, så det er tæt på. Jeg bruger Husum Dyreklinik, så hvis du
har bil (15-20 minutters kørsel), vil jeg anbefale dem - de er rigtig gode.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/