Popup der linker til frame?
Fra : Janus Nielsen

Dato : 03-10-02 12:20

Hejsa!

Jeg har et popup-vindue, der bliver kaldt frem i body'en på en frame i min
hjemmeside.

Jeg ønsker, at man skal kunne klikke på et link i min popup, som dernæst
skifter siden i den frame, hvorfra popup'en blev kaldt frem fra.

Hvordan gør jeg det? Jeg har siddet og gloet på
http://developer.irt.org/script/frame.htm men er ikke blevet meget klogere.

Kan I hjælpe mig?

Mvh Janus

Fra : Niels Andersen

Dato : 03-10-02 13:56

Janus Nielsen wrote in <3d9c27c9$0$69053$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Jeg ønsker, at man skal kunne klikke på et link i min popup, som dernæst
> skifter siden i den frame, hvorfra popup'en blev kaldt frem fra.

Så vidt jeg husker:

Ellers kan du også bruge objektet "window.opener" i noget javascript.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)