"Niels Sørensen" <duvedikkehvem@hotmail.com> skrev
> Nix, desværre ville de bestemt ikke sende en fabriksny.. De sender dog
endnu
> en bytter så snart de har modtaget den nuværende.
>
> Denne gang har jeg fået manden til at se den grundig efter inden den
> sendes - så slipper jeg da i hvert ald for ridser.
HA! Jeg kan levende forestille mig, hvor mange sekunder de bruger på at se
den efter.... To!
Ridser ses bedst når skærmen er tændt, og jeg tvivler på at de gider at pille
skærmen ud af lageret, sætte den til en PC, tjekke den grundigt, sætte den
tilbage på lageret, med en seddel hvorpå der står, at netop denne skærm er
reserveret til dig.
> Så håber jeg bare virkelig, at den er helt problemfri ellers - ingen uens
> favre eller mørke skygger, og ingen udtydelig/gnidret grafik noegt stedpå
> skærmen...!
Jeg forstår jeg godt. Det er meget frustrerende, at vide at risikoen for at
få en skærm med nye fejl i høj grad er til stede.
Jeg havde en Sony G400, som efter lidt under et år blev uskarp i kanterne
(konvergensfejl). Jeg fik skærmen byttet af Anovo, men den nye var værre end
den første mht. konvergensfejl. Jeg fik en ny, men denne var endnu værre -
flere geometrifejl, konvergensfejl og misfarvninger. Ringede dernæst til
Sony - ikke Anovo - og forklarede historien til en stor kanon, og i al
fordragelighed blev vi enige om, at det nok var bedst at Sony sendte mig en
fabriksny skærm, for som han sagde: "Vi bliver nødt til at finde en løsning
både du og jeg bliver glade for". Flink mand
Han beklagede endda, at han
ikke havde flere G400 skærme på lager, og spurgte om det var i orden, at jeg
fik den nye model G420.... Joooh tak!
Pointen er, at det godt kan betale sig at stille klare krav, for som
udgangspunkt må man antage at producenten er interesseret i en tilfreds
kunde.
mvh
Peter