Billig, men god missemad!
Fra : Lene

Dato : 03-10-02 11:18

Hejsa, allesammen-

Vi er i denne måned nede at skrabe bunden økonomisk.
Normalt bruger vi ca. 1500 kr./måned til alle misserne, men nu er vi på
spanden. For at imødegå dette, må også misserne have en anden (eller i hvert
fald billigere) kost end den de er vant til.
Jeg forestiller mig at lave god hjemmelavet (og billig) mad til dem. Altså,
når nu jeg koger en kylling, og skal "strække" det lidt, uden at gå på
kompromis med proteinerne, hvad filen strækker jeg det så med? De kan ikke
lide ris; sojabønner kan de ikke fordøje o.s.v.
Jeg vil være meget taknemmelig for svar!

Hilsner fra Lene og alle havnemisserne

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-10-02 11:34

Hej Lene
Hvor i landet bor du?
Jeg har en pose (lille men fyldt) mad stående. Forskellige produkter jeg har
fået på udstillinger, tørfoder, dåsemas osv.
Det har længe været planen at give den væk... måske du vil ha det ?

Hilsen Nina
Tender Tribes