nyt display til 3310
Fra : tor lund

Dato : 03-10-02 10:17

davser, jeg søger et display til min nokia 3310 som blev smadret første gang
jeg tabte den på gulvet fra ca.80 cm højde.(hvor uheldig kan man være).
mener at have set nogle sider på nettet hvor de solgte dem med ramme til
200kr. eller kan man få dem billigere??
er der nogle der kender disse sider ?

Fra : Doktoren

Dato : 03-10-02 10:30

www.mobilunlock.dk

Han laver det for 150 kroner + pp

Dr. Koch
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794