Musikside sabotage
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-02 09:21

Danmarks nok mest kendte og populære musikside på internet "Dansktoppen
Subnet" er blevet udsat for sabotage. Læs starten af siden og se aller
nederst. Det ser mystisk ud. Den er heller ikke blevet ajourført siden
forige dansktop. den plejer ellers at være meget up-to-date om
musikudviklingen i Danmark.

Hilsen Åge

Fra : Kim Jensen

Dato : 03-10-02 10:53

> Danmarks nok mest kendte og populære musikside på internet "Dansktoppen
> Subnet" er blevet udsat for sabotage. Læs starten af siden og se aller
> nederst. Det ser mystisk ud.

Åh nej, nu er jeg ligeglad igen.

mvh
Kim Jensen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 03-10-02 11:03

Kim Jensen wrote:
> Åh nej, nu er jeg ligeglad igen.

http://www.despair.com/ap24x30prin.html

/Nikolaj

Fra : Brian K

Dato : 03-10-02 21:00

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> skrev i en meddelelse

> Åh nej, nu er jeg ligeglad igen.

LOL

ROFL

mvh
brian

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 03-10-02 11:00

Åge Halldorsson skrev: (messageID: <news:3d9bfcb6$0$69053
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>)

> Danmarks nok mest kendte og populære musikside på internet "Dansktoppen
> Subnet" er blevet udsat for sabotage....
[SNIP blah-blah]

Du har vist misforstået noget. Det er dansktop-"musikken", der har
saborteret alt hvad der hedder god smag og musikalitet.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Jimmi

Dato : 03-10-02 11:02

> "Danmarks nok mest kendte og populære musikside på internet "Dansktoppen
Subnet"

En overdrivelse der vil noget!!!
1 Det er den værste skod side lavet af en amatør uden kritisk sans for noget
somhelst!
2.Den indeholder jo ikke en skid!

Hvis jeg kunne hackke ville den også være mit første mål!

/Jimmi

Fra : Karina Hjorth

Dato : 03-10-02 11:34

> Danmarks nok mest kendte og populære musikside på internet "Dansktoppen
> Subnet" er blevet udsat for sabotage. Læs starten af siden og se aller

Nu måtte jeg lige omkring Google og søge den op, for det var ikke liiiige en
side, jeg kendte, men jeg må nok tilslutte mig visse andre kommentarer i
denne tråd.... Den side er godt nok ikke særlig pæn..... Det siger det hele,
at siden ligger hos Subnet - der kan man jo ikke lave sider, der ser
ordentlige ud, hvis ikke man kender lidt til koderne. Det er enten ekstremt
højrestillet, ekstremt venstrestillet eller centreret.. i dette tilfælde det
sidste.

Jeg kan ikke forstå, at folkene bag siden ikke gør noget for at lave en
pænere udgave, hvis dansktoppen virkelig er så meget på vej frem, som du
påstår Åge.

Men måske er det bare fordi, at folks musik- og designsmag følges ad??

Mvh
Karina

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 03-10-02 11:49

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Men måske er det bare fordi, at folks musik- og designsmag følges ad??

-LOL- Den var god...

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-10-02 12:33

Henrik Nielsen wrote:
> "Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> -LOL- Den var god...

He he.. Der er også gode muligheder for jokes mht det "højrestillede"...

-Sune

Fra : Martin Helbo

Dato : 03-10-02 14:51

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg kan ikke forstå, at folkene bag siden ikke gør noget for at lave en
> pænere udgave, hvis dansktoppen virkelig er så meget på vej frem, som du

Magen til grim side skal man da lede længe efter (ingen kommentarer til
indholdet). Men hvis en side skal tages nogenlunde seriøst nytter det ikke
at den ser ud som om den er lavet i Word... for 10 år siden.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : -V-

Dato : 03-10-02 14:41

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> musikudviklingen i Danmark.

Dansktop? Musik? Udvikling?
I don't think so, Tim.

-V-

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 03-10-02 15:46

Åge Halldorsson wrote:
> "Dansktoppen Subnet" er blevet udsat for sabotage.

Det er da vidst webmasterens egen skyld

Nå, nu gider jeg ikke at have mere spam, så der lyder et lille dæmpet
*plonk* fra bunden af min spand.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-10-02 18:12

"Jakob Møbjerg Nielsen" <jakob@dataloger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.jakobnielsen.dk/ | -- Terry Pratchett, Reaper Man
> Jeg søger et fuldtidsjob som programmør. Tag et kig på hjemmesiden.

Hej Jakob

Spam er vist noget der kommer til dig, uden du har bestilt det. Hvad der
sker herinde, har du jo selv opsøgt, så hvis du ikke kunne lide det, så
kunne du jo bare gå videre til næste indslag. Så spam kan det vel næppe
kaldes, og hvis det kan, hvis indlæg var så spam, Åge's eller dit

Hilsen Benny

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 04-10-02 01:14

Benny Mortensen wrote:
> Så spam kan det vel næppe kaldes

Spam er uønsket post, og Åges indlæg grænser mere op til provokation end
debatoplæg, da der aldrig er andet information i dem, end lovprisning af
dansktop/slager, og historier om hvordan P3's lyttere gang på gang
skrotter P3 til fordel for dansktoppen. Propaganda, er det ord jeg ledte
efter lige før.

http://fuzzo.com/spam_faq.htm#Origins

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 04-10-02 07:50

> [...]
> hvordan P3's lyttere gang på gang skrotter P3 til fordel for
> dansktoppen. Propaganda, er det ord jeg ledte efter lige før.

Propagande i en hvis udstrækning er vel svært at komme udenom i en
gruppe som denne - problemet er, at 99,9% af Åges indlæg indeholder
vildledende/løgnagtig propaganda.

Hvis Åge blot kunne holde sig til at komme med information og/eller
hans eget syn på div. emner, kunne han måske være til at holde ud.

Proplemet er jo, at Åge aldrig kunne finde på at skrive "der er mere
information at hente på http://dansktoppenerbarepissegod.dk" men
pladrer afsted med crap som "Danmarks mest suveræne musikside
http://dansktoppenerbarepissegod.dk"

At hans smag udi hjemmesider så synes at ligge i det
karakterafvigende er naturligvis hans eget problem, ligesom det
faktum (som ofte er påpeget her) at hans musiksmag synes at ligge
meget tæt op af hans webdesignsmag.

Fra : Peter Juhl

Dato : 03-10-02 23:30

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> blevet ajourført siden forige dansktop. den plejer ellers at være
> meget up-to-date om musikudviklingen i Danmark.

Skal den ikke se sådan ud?

Sikke et chock ...

/Peter

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-10-02 08:50

Peter Juhl wrote:
> Skal den ikke se sådan ud?
>
> Sikke et chock ...

Jeg er stadigvæk overbevist om, at de ikke har været hacket, men enten bare
1) selv har fucket op i et eller andet, at 2) subnet har, eller 3) at de
bare skulle bruge en dårlig undskyldning for ikke at have opdateret siden.

/Nikolaj

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 04-10-02 11:57

> Danmarks nok mest kendte og populære musikside på internet "Dansktoppen
> Subnet" er blevet udsat for sabotage.

> Hilsen Åge

Hvordan ser du at den er blevet "saboteret"? Den har da altid været så
rodet, og usammenhængende....

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-10-02 13:14

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> nederst. Det ser mystisk ud. Den er heller ikke blevet ajourført siden
> forige dansktop. den plejer ellers at være meget up-to-date om

jeg kom ved en fejltagelse til at klikke mig ind på www.dansktoppen.dk
Der er da en side som er væsentlig pænere og gennemført. Der er tilmed et
lille debatforum som man kan boltre sig i. Prøv at kig på den åge. Den er
lidt tyndbenet med hensyn til indhold men måske du kunne skrive lidt for dem.
(guderne skal vide at du skriver så rigeligt andre steder) måske kan de læfte
den. Glem alt om dansktoppensubnet.subnet.dk den er noget af det hæsligste
indenfor hjemmeside design. Hvis Dansktoppen vil tages nogenlunde seriøst kan
man ikke byde det for sin læserskare.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?