Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kopiering af billeder TIL et PowerShot S30~
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-02 09:44

Hej

Jeg har et Canon PowerShot S30 med et 340 MB IBM Microdrive. På min PC
somkører XP Professional, har jeg installeret de seneste WIA drivere (ver.
3.9.0) fra Canon.

Kamereat bliver vist som en enhed i Windows Stifinder, ligesom en harddisk
eller et cd-rom drev. Jeg kan åbne enheden i Windows Stifinder og kopiere
(eller flytte) billeder og film fra kameraet til harddisken, men jeg kan
IKKE kopiere billeder den anden vej, dvs. fra harddisken til kameraet. Man
har ikke mulighed for at vælge menupunktet "Indsæt" og man kan heller ikke
"drag-droppe" et billede derind.

Er det mig der gør et eller andet forkert eller kan man bare ikke? Det
sidste ville være lidt mærkeligt, da jeg i hvert fald kan forestille mig to
scenarier hvor det ville være rart at kunne:

1. Jeg vil lægge nogen udvalgte billeder ind på kameraet som jeg vil vise på
en andens fjernsyn.
2. Jeg læner et kamera, flytter alle de eksisterende billeder ud af
kameraet, tager nogen nye billeder som jeg derefter flytter ind på
harddisken, lægger de oprindelige billeder tilbage på kameraet og afleverer
det igen.

Med venlig hilsen
Nicholas Oxhøj