Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Farve billeder til Sort/hvid ?
Fra : Hagman

Dato : 03-10-02 09:31

Hvilken program kan man/er bedst til at lave farvebilleder om til
sort/hvid-billeder ???

Hagman.

Fra : Keld Gydum

Dato : 03-10-02 09:38

Hej Hagman ...

Jeg tror bestemt det er smag og behag ... men kunne
da foreslå Paint Shop Pro - Photoshop eller ACDSee
disse 3 programmer bruger jeg - men er nok mest glad
for Paint Shop Pro da den ikke er så "tung" som Photoshop.

Og ACDSee bruger jeg til så meget andet ...

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Hagman

Dato : 03-10-02 09:44

Jeg takker for det hurtige svar, Keld.
....jeg prøver

Hagman.

Fra : KASO

Dato : 04-10-02 18:01

"Hagman" skrev d. 03-10-02 09:31 dette indlæg :
> Hvilken program kan man/er bedst til at lave farvebilleder om til
> sort/hvid-billeder ???
>
> Hagman.

Læs lidt mere nederst på:
http://www.digit.no/Kurs/bildebehandling/lys_kontrast_farge/avansert_s4.