IE6 SP1 i dansk udgave - hvor?
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 03-10-02 08:06

Hej!
Efter at have installeret SP1 er min browser i en engelsk udgave.
Findes der ikke en IE 6 SP1 i dansk udgave og hvis ikke kan man 'gå tilbage'
til den tidligere installerede danske IE 6
Jeg kører Windows Me.

...hygge!
...Jan

Fra : Lylloff

Dato : 03-10-02 15:49

"Jan Højsgaard Poulsen" <janhp@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Efter at have installeret SP1 er min browser i en engelsk udgave.
> Findes der ikke en IE 6 SP1 i dansk udgave

Hej.
Jeg har lige i dette øjeblik opdateret SP1 fra Microsoft´s danske side.
MVH
Lylloff

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 07-10-02 12:36

Hej!

Har du et link, da den udgave af SP1 jeg downloaded er engelsk? Alså min
brower bliver installeret i engelsk udgave og jeg ønsker en dansk.

...hygge!
...Jan

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 07-10-02 14:03

Hej!

Har fundet den. Tak!
...Jan

Fra : Jensen

Dato : 09-10-02 19:05

Jan Højsgaard Poulsen skrev:

>Hej!
>
>Har du et link, da den udgave af SP1 jeg downloaded er engelsk? Alså min
>brower bliver installeret i engelsk udgave og jeg ønsker en dansk.

Kære Lyllof
Kan du sige, hvad du brugte for at få downloaded SP1, for jeg
har i et par dage forsøgt at downloade den fra Microsofts danske
hjemmeside, og der sker intet. Bruger jeg IE 6 siges det, at der
er en fejl på siden, og med Opera siges der intet - der kommer
bare intet ud. Bedste hilsner Jørgen Jensen.