MS Windows
briani 27239
Link til at fjerne Windows Messenger in XP
Fra : ~~Wing~~

Dato : 03-10-02 07:33

Hej Alle

Fandt lige en side som jeg tror der er andre end mig der kan få fornøjelse
af.

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_messenger.htm

Mvh René

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-10-02 15:55

Man kan jo også bare installere SP1.

Fra : ~~Wing~~

Dato : 03-10-02 15:57

> Man kan jo også bare installere SP1.

Du har helt ret !! det er bare stadig ikke alle der er sluppet af med
Messenger. Det står der en del om i nogle tråde længere tilbage.

Mvh René

Fra : Edmund

Dato : 03-10-02 17:55

~~Wing~~ wrote:
> "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
>
> Du har helt ret !! det er bare stadig ikke alle der er sluppet af med
> Messenger. Det står der en del om i nogle tråde længere tilbage.

Der er vist ikke nogen der kan slippe af med messenger ved at installere
SP1, der skal skrappere midler til.

Inde i tilføj / fjern programmer står der at man kun fjerner genvejen i
startmenuen, det samme gælder for media player.

En ret underlig ting microsoft her har lavet.

--
Mvh Edmund

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 03-10-02 19:31

> [...]
> startmenuen, det samme gælder for media player.
>
> En ret underlig ting microsoft her har lavet.

Det har jeg ikke prøvet, men det virker fint at lukke den ned og så rename
filen.

--
mvh Kasper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-10-02 16:49

Det er nemt nok manuelt at slette mappen bagefter.

Fra : Edmund

Dato : 04-10-02 17:17

Jens Peter Karlsen wrote:
> Det er nemt nok manuelt at slette mappen bagefter.

Det er også sådan jeg gør, men du skrev at løsningen var SP1, med det
hjælper jo hverken fra eller til.

Jeg var inde i tilføj / fjern programmer flere gange før jeg fik læst
det der stod med småt, jeg går ud fra at du er gået i den samme "fælde"

Man forventer jo normalt at et program bliver deaktiveret når man bruger
tilføj / fjern.
Hvorfor Microsoft bevist generer sine kunder med dette kan man så undre
sig lidt over.

Har det mon noget med retsagen i USA at gøre.
--
Mvh Edmund