Cd-forsinkelser
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-02 23:49

Kim og Hallo´s nye cd kommer først i januar 2003
(Men lillebrors cd er jo kommet, og den indeholder en masse rock´n´roll)

Bjørn og Okay`s nye cd kommer først til foråret 2003
(Som de skriver på hjemmersiden er der gået ged i den, derfor forsinkelsen)

Hilsen Åge

Fra : Peter Haslev

Dato : 03-10-02 08:31

Trolden, der skriver indlægende, er endnu mere fortabt end dens
fantasiskabning "Åge Halldorson"

/Peter Haslev

Fra : Ally

Dato : 03-10-02 09:23

On Thu, 3 Oct 2002 09:30:49 +0200, "Peter Haslev"
<haslev@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Trolden, der skriver indlægende, er endnu mere fortabt end dens
>fantasiskabning "Åge Halldorson"
>
>/Peter Haslev

Lad mig anbefale dig og andre, der irriteres af Åges indlæg, at
ignorere ham. Put ham i killfiltret, ligesom jeg har gjort!

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Brian K

Dato : 03-10-02 20:51

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lad mig anbefale dig og andre, der irriteres af Åges indlæg, at
> ignorere ham. Put ham i killfiltret, ligesom jeg har gjort!

Hej

ja...men desværre dukker der stadig replysne op på det han har skrevet

mvh
brian

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 03-10-02 09:22

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
>

> Bjørn og Okay`s nye cd kommer først til foråret 2003
> (Som de skriver på hjemmersiden er der gået ged i den, derfor

Rart at se at du trods alt kan komme med et enkelt positivt indlæg i
ny og næ.

Hvad gik der galt hos Bjørn & OK? Skulle konen bruge garagen til at
tørre tøj?

Fra : Ingrid

Dato : 03-10-02 09:48

> Hvad gik der galt hos Bjørn & OK? Skulle konen bruge garagen til at
> tørre tøj?

LOL
Ingrid
http://www.tv2fan.dk - dansk top når det er bedst

Fra : Dr. Ralph

Dato : 04-10-02 10:59

>Hvad gik der galt hos Bjørn & OK? Skulle konen bruge garagen til at
>tørre tøj?

Nej, men de skulle bruge garagen til et gang-bang party med Bjørns
datter og kone i centrum og Okays trommesæt som bollepult :)

-------------------------
Kind regards/venlig hilsen
Dr. Ralph

Remove "remove" from my mailadress when mailing me.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-02 18:39

Dr. Ralph <dr.ralph@solremove.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lgpqpugjeuh86o8d07bce11bin1tql3rke@4ax.com...

i centrum og Okays trommesæt som bollepult :)
________

Nå, det lyder da som en sjov oktober-fest, hihi. Du skal måske med til
festen, siden du ved så meget om den?

Hilsen Åge