musik i Matrix
Fra : Oskar Stern

Dato : 02-10-02 23:03

Har lige set "The Matrix" (igen igen) på TvDanmark 1. Er der nogen der ved
hvilket nummer det er der bliver spillet når det er at Neo og Morpheus går
ned af en gade i et trænings-program, og Neo ser "Kvinden i rød" ?

Oskar Stern
---------------------
"If I am laughing at what I think I am, it's very funny." - Homer Simpson

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-10-02 23:52

Hej!

Oskar Stern wrote:

> Har lige set "The Matrix" (igen igen) på TvDanmark 1. Er der nogen der ved
> hvilket nummer det er der bliver spillet når det er at Neo og Morpheus går
> ned af en gade i et trænings-program, og Neo ser "Kvinden i rød" ?

Jeg er ikke helt sikker, meeen det er vist "Propellerheads, Spybreak" du skal
lede efter :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 03-10-02 00:15

Kim Voss Schrader wrote:
> Jeg er ikke helt sikker, meeen det er vist "Propellerheads, Spybreak"
> du skal lede efter :)

Det er, SVJH, fra scenen hvor de går amok i hall'en.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-10-02 15:01

Hej!

"Jakob Møbjerg Nielsen" wrote:

> Det er, SVJH, fra scenen hvor de går amok i hall'en.

Yes, det er også rigtigt. Så ville mit næste bud være den der allerede er
foreslået, men det er lidt sent nu

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 03-10-02 06:47

> Har lige set "The Matrix" (igen igen) på TvDanmark 1.

Det er skam også en fin-fin film.

> Er der nogen der ved
> hvilket nummer det er der bliver spillet når det er at Neo og Morpheus går
> ned af en gade i et trænings-program, og Neo ser "Kvinden i rød" ?

Det er "Clubbed to death", Rob D (Kurayamino remix) ... i hvert fald ifølge
min Matrix soundtrack CD.

--
Anders Thorsen Holm
zoolook<AT>daimi.au.dk | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Fra : Oskar Stern

Dato : 03-10-02 10:47

"Anders Thorsen Holm" <zoolook.removethis@daimi.au.dk> wrote in message

> [...]
> "My problem is I don't think straight until I've had
> my morning cup of coffee..." - Monty, 2002.03.17

Ja, det var den, tak for svaret

Oskar Stern
"Don't say things about people you don't know. That's what the Russians
do." - Bart Simpson