Lydproblemer I Spiderman the movie
Fra : Seff

Dato : 02-10-02 21:22

Er der andre der har oplevet at lyden hakker konstant, i ovenstående?

Seff

Fra : Steffen

Dato : 02-10-02 21:33

Det ved jeg ikke, men når Spiderman ikke er kommet ud på DVD må det jo være
en DivX version som ikke helt høre hjemme her :)

--

Sincerly / Mvh. Steffen Y.

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"
- Homer Simpson.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-10-02 21:54

Hej

Steffen wrote:
> Det ved jeg ikke, men når Spiderman ikke er kommet ud på DVD må det jo være
> en DivX version som ikke helt høre hjemme her :)

Jeg tror nu manden snakker om spillet som hedder Spiderman the movie. Så
ikke noget pirateri her.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Seff

Dato : 02-10-02 22:55

Nu hedder gruppen jo dk.spil.computer, så ja!! Karsten har ret! Det er et
spil jeg taler om!!

Seff

Fra : Steffen

Dato : 03-10-02 15:28

Doh, hvad fanden tænker jeg på.
Undskyldet til Seff :)

Fra : Seff

Dato : 03-10-02 22:21

Undskyldning unødvendig, men dog modtaget alligevel *S*

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-10-02 21:53

Hej

Seff wrote:
> Er der andre der har oplevet at lyden hakker konstant, i ovenstående?

Hvor stor er din maskine. Hvis maskinkraften er lige i underkanten kan
lyden godt hakke.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Seff

Dato : 02-10-02 22:56

Min maskine er mere end rigelig stor! 2Ghz, 1GB Ram, 128sblaster, 64mb
Geforce3, andet der skal nævnes?

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 03-10-02 07:17

Hej

Seff wrote:
> Min maskine er mere end rigelig stor! 2Ghz, 1GB Ram, 128sblaster, 64mb
> Geforce3, andet der skal nævnes?

Ja det skulle være nok. Prøv at åbne Microsoft System Info. Derinde kan
du se en oversigt over eventuelle konflikter. Jeg kunne måske forestille
mig at dit lydkort konflikter på enten DMA eller IRQ. Selvom det måske
kører fint i andre spil, så kan du godt have en konflikt alligevel.

Ellers vil jeg sige at prøv med nyeste drivere til tingene, dog ikke
Detonator 40.x, men 30.x

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Seff

Dato : 04-10-02 19:10

> [...]
> mig at dit lydkort konflikter på enten DMA eller IRQ. Selvom det måske
> kører fint i andre spil, så kan du godt have en konflikt alligevel.

Nu har jeg efterhånden været hele systemet igennem, men jeg kan bare ikke
finde ud af hvor jeg kan se det! Jeg er begyndt at køre med Windows XP!
Håber du kan hjælpe!

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 04-10-02 19:27

Hej

Seff wrote:
> Nu har jeg efterhånden været hele systemet igennem, men jeg kan bare ikke
> finde ud af hvor jeg kan se det! Jeg er begyndt at køre med Windows XP!
> Håber du kan hjælpe!

Du går i en commandoprompt eller 'kør' og starter programmet MSINFO32.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Seff

Dato : 04-10-02 19:47

> Du går i en commandoprompt eller 'kør' og starter programmet MSINFO32.

Ok, det har jeg prøvet nu, og alle steder står der ok, som status. Det er
også det eneste spil, som jeg har det problem med. Jeg har også prøvet med
den patch som Jesper henviste til!! AARRGGHH!!!

Seff

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-10-02 07:40

Hej

Seff wrote:
> Ok, det har jeg prøvet nu, og alle steder står der ok, som status. Det er
> også det eneste spil, som jeg har det problem med. Jeg har også prøvet med
> den patch som Jesper henviste til!! AARRGGHH!!!

MSinfo's indhold kan du gemme. Kan du ikke lige maile mig den fil direkte?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Jesper Hauerslev And~

Dato : 03-10-02 12:36

Yep, det problem kender jeg godt

Alt hvad der skal til er en patch som kan hentes hos www.activision.com

mvh.
Jesper

--
Med venlig hilsen/Best Regards
Jesper Hauerslev Andersen, Studentermedhjælper ved Institut 11